Kirjoittaja Aihe: Presidentinvaalit  (Luettu 11352 kertaa)

Poissa sandia

• Ylläpitäjä
Vs: Presidentinvaalit
« Vastaus #165 : 31.05.24 - klo:15:50 »
Kiitos vastauksesta. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan mitä tapahtuu 5.11.

Itse toivon, etta republikaaneilla olisi ehdokas niihin 5.11. vaaleihin.   :-\

Ongelma nimittain on se, etta tama maa nayttaa lipsahtavan maaksi, mita johtaa yksi puolue.   :(

Poissa sandia

• Ylläpitäjä
« Vastaus #166 : 31.05.24 - klo:15:56 »
Puolimatkalla on asiantuntijuutta kasvatustieteissä, mutta se ei tarkoita, että hän ymmärtäisi muita asioita hyvin.
Häneltä on aivan käsittämättömiä lausuntoja Venäjästä Toni Torpan kanssa puhuessaan.

Vakavasti joudun harkitsemaan voinko äänestää kristillisiä  En halua antaa ääntäni Putinille..

Heh  :D Olen huomannut saman, etta Puolimatkaa mainostetaan tieteellisena eksperttina hyvin erilaisiin asioihin, ja kuten Natanael mainitsi, han taitaa olla kasvatustieteiden tohtori.

Poissa Korpima

Vs: Presidentivaalit/Europarlamenttivaalit
« Vastaus #167 : 31.05.24 - klo:16:17 »
Niin tai näin. Puolimatkalle meni tänään ääneni. Olenpahan velvollisuuteni tehnyt.

Itsekin kävin tänään raapustamassa Puolimatkan numeron äänestyslapulle. Lapun antajallakin eli äänestysvirkailijalla oli ovella risti kaulassa, mukavaa.

Poissa pax

« Vastaus #168 : 31.05.24 - klo:16:58 »
Valitaanko 14 ja nyt suurella todennäköisyydellä voidaan ennustaa kuka menee läpi. En jaksa innostua.

Poissa Korpima

« Vastaus #169 : 31.05.24 - klo:18:46 »
Tosiaan suurimmat ääniharavat vain menevät läpi. Tarkistin, valitaan 15 jäsentä (https://vaalit.fi/europarlamenttivaalit) eli aika vähän.

Poissa Natanael

• Matkalla
« Vastaus #170 : 31.05.24 - klo:22:42 »
Lapsellista ajattelua, että Putinin kanssa pitäisi tehdä rauha.
Varmaan myös sen jälkeen, kun Balttia ja Suomi on miehitetty.
Tilanteeseen ei ole muuta ratkaisua kuin, että Venäjän imperiumi hajoaa.

https://youtu.be/N_0ROj6Udeg?si=HTCU0GMnH0AzzX2W

Poissa sandia

• Ylläpitäjä
« Vastaus #171 : 01.06.24 - klo:16:13 »
Mike Pence, joka oli Trumpin varapresidentti, uskova järkevä ihminen, joka uskalsi myös vastustaa Trumpin temppuja sanoi tästä oikeudenkäynnistä ja tuomiosta:

Lainaus
"No one is above the law, but our courts must not become a tool to be used against political opponents," Pence continued. "To millions of Americans, this was nothing more than a political prosecution driven by a Manhattan DA who ran for office on a pledge to indict the former president and this conviction undermines confidence in our system of justice,"

"Kukaan ei ole lakien yläpuolella, mutta oikeulaitosta ei saa käyttää välineenä poliittisten opponentteja vastaan" , Pence jatkoi:" Miljoonille amerikkalaisille tämä ei ollut muuta kuin poliittinen oikeuprosessi, jota johti Manhattanin syyttäjä joka pyrki virkaan luvaten, että hän nostaisi syytteet entistä presidenttiä vastaan ja tuomio mitätöi luottamuksemme oikeuslaitokseen"

Kömpelö käännös.

Poissa sandia

• Ylläpitäjä
« Vastaus #172 : 01.06.24 - klo:19:36 »
Tämä on viestini ketjusta Mitä Trump on tehnyt presidenttinä.
Laitoin sen näemmä 16.11.2020, siis viimeisten vaalien jälkeen.

" En sano, että tämä on juuri näin, minulla ei ole viisautta siihen.
Mutta luin Jeremian kirjan lukua 46 ja siellä jae 17. "Antakaa faraolle, Egyptin kuninkaalla, uusi nimi:" Suurisuu, jonka aika  on ohi." Tuo on v. 92 käännöksestä.

::)

Siis minä olen laittanut tänne sitä videota missä on että" Trump has a Big Mouth."

Mun on sanottava, että purskahdin ääneen nauramaan tuon Raamatun jakeen luettuani.

Mutta se kyllä käy selväksi Raamatusta, että jumalattomatkin hallitsijat ovat täysin Herran armoilla. Aina tulee niin olemaan.
"

http://puimatanner.net/index.php?topic=1186.msg53391#msg53391
« Viimeksi muokattu: 01.06.24 - klo:19:42 kirjoittanut sandia »

Poissa Korpima

« Vastaus #173 : 10.06.24 - klo:21:47 »
Europarlamenttivaaleissa Tapio Puolimatka sai noin 11 000 ääntä (0,6 % kaikista äänistä). Ihan hyvin nähdäkseni.

KD:lta ei päässyt kukaan läpi, mutta Puolimatka taisi kerätä KD:n ehdokkaista toiseksi eniten ääniä (eniten Eija-Riitta Korhola n. 45 000 ääntä). (Lähde: https://tulospalvelu.vaalit.fi/EPV-2024/fi/ehdtulos_kokomaa.html)