Kirjoittaja Aihe: 1. Korinttolaiskirje  (Luettu 872 kertaa)

Poissa Lemmikki

Vs: 1. Korinttolaiskirje
« Vastaus #15 : 03.11.19 - klo:18:10 »
No mä just tulin jutteleen tähän.  :(

Anteeksi. Sä laitat niin lyhyitä lauseita ettei tiedä edes aiotko jatkaa pidemmästi.  😶

Katsos kun on viikon aina kerrallaan juttelematta kenellekään ja vuoden ilman uskon asioista puhumista niin sitä ei kauheesti enää edes odota vastakaikua. Sitä oppii vain ymmärtämään ettei hyljättyjen edes kuulu jutella kenenkään kanssa.
Vain Jumala ymmärtää kaiken.

Poissa Marjatta

« Vastaus #16 : 04.11.19 - klo:08:42 »
Lainaus
Ap.t. 20:24
En minä kuitenkaan pidä henkeäni itselleni minkään arvoisena, kunhan vain täytän juoksuni ja sen viran, jonka minä Herralta Jeesukselta olen saanut: Jumalan armon evankeliumin todistamisen.

Gal. 1:1
Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,

Nämä Raamatun kohdat kertovat, että Paavali sai evankeliumin ja viran itse Herralta Jeesukselta Kristukselta. Jumalan Henki on Paavalissa vaikuttanut ne kirjeet, mitkä hän on kirjoittanut.

Olen törmännyt netissä, miten Jumalan Sanaa arvostellaan, muunmuassa Paavalia. Silloin arvostelemme itse Jumalaa ja mitätöimme Pyhän Hengen inspiroimaa tekstiä. 

Kiitos Jumalalle, että meillä on Hänen Sanansa kirjoitetussa muodossa.
Ketä muuta minulla olisi taivaassa! Ja kun sinä olet kanssani, en kaipaa mitään maan päältä.  Ps. 75:25

Poissa Oloneuvos

• Oloneuvoksen kotosivut
« Vastaus #17 : 04.11.19 - klo:11:06 »
Lainaus
Ap.t. 20:24
En minä kuitenkaan pidä henkeäni itselleni minkään arvoisena, kunhan vain täytän juoksuni ja sen viran, jonka minä Herralta Jeesukselta olen saanut: Jumalan armon evankeliumin todistamisen.

Gal. 1:1
Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,

Nämä Raamatun kohdat kertovat, että Paavali sai evankeliumin ja viran itse Herralta Jeesukselta Kristukselta. Jumalan Henki on Paavalissa vaikuttanut ne kirjeet, mitkä hän on kirjoittanut.

Olen törmännyt netissä, miten Jumalan Sanaa arvostellaan, muunmuassa Paavalia. Silloin arvostelemme itse Jumalaa ja mitätöimme Pyhän Hengen inspiroimaa tekstiä. 

Kiitos Jumalalle, että meillä on Hänen Sanansa kirjoitetussa muodossa.

Tähän liittyen pyydän, että kuuntelette pätkän Leif Nummelan luennosta, kohdasta 20min 40sek eteenpäin.
https://www.tv7.fi/vod/player/69060/

Poissa Natanael

• Ylläpitäjä
  • Matkalla
« Vastaus #18 : 05.11.19 - klo:22:44 »
Leikkasin tästä ketjusta viestejä uuteen ketjuun nimeltään 'Nuoret lesket'. Samalla laitoin muutaman viestin bittisilppuriin. -Natanael