Kirjoittaja Aihe: "Tasa-arvoinen avioliitto" -tietopaketti  (Luettu 8309 kertaa)

Poissa Janne

Vs: "Tasa-arvoinen avioliitto" -tietopaketti
« Vastaus #105 : 14.01.20 - klo:16:57 »
On myös niissä ravintoloissa joissa olen käynyt ollut Marian lisäksi Jeesus kuvia ja jouluna seimi eräässä ravintolassa.

Vaikea kuvitella, että suomalainen ravintoloitsija pitäisi samoja taluluja.

Ihan hyvä asia mielestäni pitää Jeesusta esillä. 

Poissa sandia

• Moderaattori
« Vastaus #106 : 14.01.20 - klo:17:20 »
Joo. Siinä Frionan kaupungissa on vahva evankelisten kristittyjen vaikutus, ja se on ns. kuiva kylä. Eli siellä ei missään myydä alkoholia.
Ne on mielenkiintoisia seutuja. Tässä rekkakuski ajan sen kaupungin läpi, eikä siellä kovin paljon sitten muuta olekaan.
https://www.youtube.com/watch?v=AIIgpzCNVoQ&t=162s

Isoja ranch'jä,  meksikolaisia, varmaan piilorikollisuutta cartellitoimintaa myöten.

Siellä on paljon kyliä ja kaupunkeja, missä isot evankelistet ranchien omistajat hallitsevat itse asiassa koko kyliä.

Oon harrastanut "osallistuvaa antropologiaa" niillä seuduilla kun poika asui tuosta noin tunnin ajomatkan päässä.

Poissa Oloneuvos

• Oloneuvoksen kotosivut
« Vastaus #107 : 16.01.20 - klo:11:31 »
Oloneuvos sanoi demokratiaa hyväksi. Mutta juuri demokraattisilla päätöksillä länsimaissa, ja myös Israelissa, sallitaan julkisesti asioita jotka vievät ihmisiä poispäin Jumalan antamista hyvistä elämää suojelevista säädöksistä.

Tavallaan kansan annetaan päättää, mitä syntiä saa tehdä ilman rangaistusta. Aika selvää on, mihin se johtaa...

Surullista mutta totta  :(

Taisto, minä kirjoitin: "Israel on Lähi-Idän ainoa demokraattinen valtio eli siinä mielessä sillä menee hyvin ympärystävaltioihin verrattuna." Se oli vastaus Jannen aikaisempaan tekstiin ja totesinkin heti perään, että Israelin synti oli jo 600 vuotta eKr. suurempi kuin Sodoman synti.

Demokratia ei aina ole siunaukseksi yhteiskunnassa, mutta "missä herraus on suuri, siellä rauha on loppumaton". Jumalan valtakunnassa ei vallitse demokratia vaan hallitsee herraus.