Kirjoittaja Aihe: Laukaan armopäivä  (Luettu 439 kertaa)

Paikalla Paulus

• "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Laukaan armopäivä
« Vastaus #15 : 16.09.20 - klo:16:19 »
Minua, joka olen kuulovammainen, häiritsi sen toisen Niemisen äänenkäyttö. Kun säädin kuulolaitteen siten, että kuulen sen hiljaisemmankin puheen, niin kovempi puhe ylittää ärsytyskynnyksen. Se vaikeuttaa puheen sisällön ymmärtämistä. En tiedä, häiritsikö se ketään muuta, saattoi olla vain minun ongelmani.  :(

Ehkä kuuntelen äänitteen sitten kun se tulee. Ymmärtänen puheen sisällön sitten paremmin.

Hei ja rauhaa, Paulus! Oletko kokeillut kuulokojeen kanssa induktiosilmukkaa? Se auttaa erottamaan niin pääsee kuuntelemaan kunnolla saarnaa ja opetusta. Muutamat uskovat sanoivat kehuen että se auttaa. Tässä olisi linkki induktiosilmukasta jos ylläpidolle sopii.

https://www.kuuloavain.fi/info/kuulon-kuntoutus/apuvalineet/esteeton-kuuntelu-julkisissa-tiloissa/

Induktiosilmukka on oikein hyvä. Ev.lut. kirkoissa se usein(?) on, mutta ei sitä ole kaikissa paikoissa.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa rupattelija

• Rakkaudesta totuuteen - omaksi pelastukseksi.
« Vastaus #16 : 16.09.20 - klo:18:37 »
Okei, Paulus! Harmi juttu, että kaikissa paikoissa sitä ei ole.  :-\

Eräs tuttava on myös huonokuuloinen. Olen nähnyt sellaisen kaulasimpukan, jonka avulla saa selvää, mutta luultavasti mikrofonin kanssa se ei onnistu.

Kuuloliitolta saa paremmin lisätietoa siitä sellaisesta laitteesta joka yhdistyy mikrofoniin, sitä voi ostaa myös. Kunhan mikrofoni pitää olla induktiomuodossa, niin se toimii sellaisen laitteen kautta.

Voi myös kysyä oman paikalliskunnan audionomilta siitä asiasta. Onneksi äänitteen voi kuunnella sitten kun se tulee.

Tuttavalla on sellainen uuden ajan digitaalinen kuulokoje, siinä on söpön pienein "tietokone", jonka avulla laittaa stopin häiritseville ääneille eikä ota ne kuuloon.  :D

Ef. 4:15 vaan noudatamme totuutta rakkaudessa ja kaikin tavoin kasvamme häneen, joka on pää, Kristus. RK - rakentuen Jumalan asumukseksi Hengessä. Rakkauteni Jeesusta kohtaan on se että pidän Hänen Sanoista kiinni. Jeesus on lihaan tullut Sana, täynnä armoa ja totuutta.

ℵ 1Joh. 5:20 ℵ ☺ †††

Paikalla Paulus

• "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
« Vastaus #17 : 16.09.20 - klo:18:59 »
Kiitos yrityksestäsi auttaa. Viisi vuotta on mennyt näin ja varmaan loppuunkin asti näillä laitteilla mennään.

Olen paljon nähnyt vaivaa tämän asian kanssa ja tullut siihen tulokseen, että kaikkea ei tarvitse kuullakaan.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Pökkelö

« Vastaus #18 : 17.09.20 - klo:16:01 »
Veikko Nieminen kirkastaa Jeesusta Jumalan uhrikaritsana.

https://www.youtube.com/watch?v=5J3ckJ15SWs

Olkaa hyvä.

Poissa Pökkelö

« Vastaus #19 : 18.09.20 - klo:21:47 »
Ja viimeisin opetus. Jouko Saikkonen.

https://www.youtube.com/watch?v=eoxHvxNbcwo

Olkaa hyvät.