Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 27935 kertaa)

Poissa Janne

Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #285 : 05.09.19 - klo:12:40 »
Päivin puolesta rukoillaan. Asiahan koskettaa myös meitä kaikkia, eli saammeko perustella enää tulevaisuudessa homoseksuaalisuuden harjoittamista synniksi Raamatun perusteella.

Tänään Päivi tutkinnassa. Huomenna se voit olla sinä tai minä. Uskonnon- ja mielipiteen vapaus on uhattuna.

Poissa rupattelija

• Rakkaudesta totuuteen - omaksi pelastukseksi.
« Vastaus #286 : 09.09.19 - klo:00:32 »

Kysyn, sopiiko ylläpidolle, jos laitan tämä linkki tänne rukoiltavaksi? En ole varma, onko tämä tuore tapaus, mutta tunnen myötätuntoa ja ahdistusta lukiessani tämän linkin ja ajattelen laittaa tänne rukoiltavaksi, että äiti saisi yhteyden omaan lapseen ja kaikki, äidin ja lapsen välinen suhde on rikkoutunut, alkaisi korjaantua ja palautua yhteen. Ja rukoiltaisiin myös uskoontuloaan ja pelastua Jeesukselle heidän puolesta. Kiitos! 

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/marika-menetti-avioerossa-12-vuotiaan-lapsensa-lapseni-kaantynyt
Ps. 25:9 Hän johdattaa nöyriä oikein, hän opettaa nöyrille tiensä.

ℵ 1Joh. 5:20 ℵ ☺

Poissa Taisto

« Vastaus #287 : 12.09.19 - klo:11:19 »
Ei adresseilla ole saatu eikä saada jumalattomuutta pysäytetyksi. Lopunaikaan kuuluu laittomuus ja se syrjäyttää vanhurskauden.

En minäkään usko, että jumalattomuutta saadaan pysäytetyksi, mutta saattaahan se prosessia hidastaa. Sekin olisi jo hyväksi.

Olen sitä mieltä, että molempia tarvitaan, rukousta ja toimintaa.

Minulla on kiitosaihekin. Äsken tuli harvinainen viesti. Asiat, joihin olemme vuosia täälläkin pyytäneet Jumalan apua, ovat saamassa käänteen parempaan suuntaan. Kiitos teille, jotka olette taakkaamme jakaneet. Rukousta silti vieläkin tarvitaan.

Tässäkin on jatkunut tilanne, että olemme paljon rukoilleet, mutta myös toimineet eri tavoin. Kumpaakin on tarvittu.  :)
Kiitos Jumalalle.

Poissa Paulus

• "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
« Vastaus #288 : 12.09.19 - klo:11:43 »
Tänä aamuna sain viestin, joka ei mitenkään liity siihen, mistä äsken kirjoitin. Kyseessä on prosessi, jossa olen ollut jo yli 40 vuotta. Asiaan liittyy monia mielenkiintoisia yksityiskohtia ja ehkä profeetallisuuttakin. Ainakin itse olen niin kokenut. Asiassa on tarvittu monenlaista toimeliaisuutta ja paljon rukousta.

Huomenna on hyvin mielenkiintoinen tapaaminen, joka vie asiaa mahdollisesti eteenpäin (jHs). En voi asiaa toistaiseksi julkistaa tämän enempää. Uskon, että rukous tässäkin vie asiaa kohti päämäärää, jos se on Herran tahto. Tämän tahdon toteutumista tässäkin asiassa olisi hyvä muistaa rukouksin.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell