Kirjoittaja Aihe: Islam, mistä tämä uskonto on kotoisin? Jumalasta vai pahasta?  (Luettu 8449 kertaa)

Vastavoima

• Vieras
Islam, tämä uskonto, joka pyrkii valloittamaan koko maailman ja alistaman kaikki kansat, mistä ja miten tämä uskonto on saanut alkunsa??

http://fi.wikipedia.org/wiki/Islam

Itse en vielä ota paljoa osaa tähän mutta onhan tämä tutkittava tarkkaan Israelin Pyhän kansan Jumalan Sanalla.

Kuten Israelin Pyhän kansan sopii, niin Jumalan lupaus on voimassa:

1. Moos. 12:3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

ja tämä siunaus jatkuu aukottomasti, Jumala  Pyhän Iisakin kautta ja vaikutuksesta.

miten on toinen Aabrahamin poika, Ismael, onko Ismaelin pojalla toinen jumala ja toinen uskonto kuin Pyhällä Israelilla.

Vastavoima

• Vieras
Olen jostain lukenut, tulee etsiä se uudelleen, onko islam eli arabien uskonto lähtöisin Israelin Pyhän Jumalan suusta ja kädestä vai Jumalan vastustajasta saatanasta ??

Muistelen että itse saatana on tämän oman ilmestyksen kautta ilmoittanut?

Onko teillä Jumalan Pyhillä, jotka Israelia rakastatte ja siunaatte, linkkejä mistä voi lukea ja tutkia, mistä islamin usko on saanut alkunsa?

Poissa Adina

Olen jostain lukenut, tulee etsiä se uudelleen, onko islam eli arabien uskonto lähtöisin Israelin Pyhän Jumalan suusta ja kädestä vai Jumalan vastustajasta saatanasta ??

Muistelen että itse saatana on tämän oman ilmestyksen kautta ilmoittanut?

Onko teillä Jumalan Pyhillä, jotka Israelia rakastatte ja siunaatte, linkkejä mistä voi lukea ja tutkia, mistä islamin usko on saanut alkunsa?

Täällä on jotakin; http://www.kotipetripaavola.com/koraaninjaRaamatunerilaisetopit6.html
Kol. 3:2

Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

Vastavoima

• Vieras
Uskovatko islamistit, ne jotka tätä uskontoa harjoittavat, että Jeesuksen sanoja?

Jos uskovat, niin tämä sana on tosi:
13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
15 Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.

7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
9 synnin, koska he eivät usko minuun;
10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
12 Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa.

Eli Jumalan Pyhä Henki on se joka näyttää totuuden ja sen voi tarkistaa, Jumalan Pyhän ja valitun omaisuuskansan Pyhästä laista, toorasta ja Profeetoista ja kirjoituksista.

Jos joku muuta opettaa se ei ole Pyhä Henki vaan vastustaja eli saatana.
sillä Herran Henki ottaa Jumalan Pyhästä Sanasta joka on annettu Jumalan siunaamalle Pyhälle kansalle ja Aabrahamin Nimen jälkeläiselle Iisakille ja tätä kautta koko maailma tulee siunatuksi.
Myös vähin veli Ismael jonka Pyhä Isä Aabraham hylkäsi oikean lupauksen pojan takia.

Ylistetty olkoon Israel ja Israelin Pyhä Jumala, ja kaikki kansa sanokoon:

Siunattu olkoon Israel, Jumalan rakas kansa ja Aabrahamin siemen !
Kiitos ja ylistys ja kunnia Israelin Jumalalle, Herralle Sebaotille joka siunaa ja varjelee Pyhää Israelin kansaa ja kiroaa sen vastustajat.
Totisesti, totisesti, kaikki ihmiset sanovat, aamen. aamen.

Antakaa Kunnia ja ja kiitos Jumalan Pyhälle kansalle, Israelille. Amen.Amen!

Vastavoima

• Vieras
Kiitos rakas sisar, tutkin asiaa.

Jes. 33:3 Kansat pakenevat sinun jylinäsi ääntä; kun sinä nouset, hajoavat kansakunnat.

Jes. 49:7 Näin sanoo Herra, Israelin lunastaja, hänen Pyhänsä, syvästi halveksitulle, kansan inhoamalle, valtiaitten orjalle: Kuninkaat näkevät sen ja nousevat seisomaan, ruhtinaat näkevät ja kumartuvat maahan Herran tähden, joka on uskollinen, Israelin Pyhän tähden, joka on sinut valinnut.

KTS

• Vieras
Jeremia:
3:6 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian päivinä: "Oletko nähnyt, mitä tuo luopiovaimo, Israel, on tehnyt? Hän kuljeskeli kaikilla korkeilla vuorilla ja kaikkien viheriäin puitten alla ja harjoitti siellä haureutta.
3:8 Ja minä näin, että, vaikka minä olin lähettänyt pois tuon luopiovaimon, Israelin, juuri sen tähden, että hän oli tehnyt aviorikoksen, ja olin antanut hänelle erokirjan, ei kuitenkaan uskoton Juuda, hänen sisarensa, peljännyt, vaan meni ja harjoitti haureutta hänkin.

Poissa Adina

Jeremia:
3:6 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian päivinä: "Oletko nähnyt, mitä tuo luopiovaimo, Israel, on tehnyt? Hän kuljeskeli kaikilla korkeilla vuorilla ja kaikkien viheriäin puitten alla ja harjoitti siellä haureutta.
3:8 Ja minä näin, että, vaikka minä olin lähettänyt pois tuon luopiovaimon, Israelin, juuri sen tähden, että hän oli tehnyt aviorikoksen, ja olin antanut hänelle erokirjan, ei kuitenkaan uskoton Juuda, hänen sisarensa, peljännyt, vaan meni ja harjoitti haureutta hänkin.

Room.11:25 Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,

26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

27 Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
Kol. 3:2

Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

Poissa Tosikko

onko kukaan lukenut koraanin kokonaan?

Poissa Tosikko

En ole lukenut mustaa (mutta mustakantisia kyllä) raamattua. Koraaniin olen tutustunut Veli Toukomiehen kokooman raamattu vs. koraani kokoomateoksen verran. Eli hyvin vähän.

Raamattuakaan en ole kai sanasta sanaan lukunut läpi. Vt kansanmurhat ja ihmisuhri saavat voimaan pahoin.

Poissa Natanael

• Ylläpitäjä
  • Matkalla

Raamattuakaan en ole kai sanasta sanaan lukunut läpi. Vt kansanmurhat ja ihmisuhri saavat voimaan pahoin.

Voitko pahoin uutisia lukiessasi?

http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1386827404704

Poissa Tosikko

Voitko pahoin uutisia lukiessasi?

http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1386827404704

En lukenut linkkiä. Kyllä, uutisista minulle tulee joskus tosi paha olo. Muistan elävästi kuinka kerran ruokatunnilla luin iltapäivälehdestä kertomuksen kuinka joku perheen isä oli muovipussilla tukehduttamalla tappanut pienet lapsensa. Minun pahoinvointikohtaus oli niin voimakas että minun piti mennä kapinettiin hetkeksi makaamaan lattialle. JSN teki jutusta huomautuksen.

Poissa Tosikko

Julmat kuvaukset despoottisesta ** on aika kamalia.

Vastavoima

• Vieras
Nämä eivät ole kuvausta vaan tosiasioiden kertomista.

Kuten Jumala, Israelin Pyhä, on varjellut ja varjelee Pyhää Kansaa, Aabrahamin oikeaa poikaa!

Vaikka Pyhän Kansan ympärillä on mahdollisesti, 1,3 Miljardia Pyhää Israelia vihaavaa ihmistä, tosin ei kaikki vihaa, niin he eivät ikinä voita Pyhää Israelia. sillä Suuri ja mahtava, "Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista," on heidän varjelijansa, Jumalan käskystä.

Kukaan ei voita ikinä Pyhää Israelia!

Ylistys Pyhälle Israelille ja Jumalalle.

Aabrahamin Pyhälle pojalle on annettu lupaus, kuten Profeetta Aabrahamille itselleen.
29 Kansat palvelkoot sinua, kansakunnat sinua kumartakoot. Ole veljiesi herra, ja äitisi pojat kumartakoot sinua. Kirottu olkoon, joka sinua kiroaa, siunattu, joka sinua siunaa."
« Viimeksi muokattu: 20.12.13 - klo:22:32 kirjoittanut Vastavoima »

Poissa Tosikko

joo, ei voita koska israelilla on maailman suurin sotilasmahti usa aseistamassa ja koska israel on ydinasevaltio joka voi iskeä takaisin.

Voihan olla että juutalaiset voi lähteä pois maasta koska ovat hylänneet jumalan.

Vastavoima

• Vieras
joo, ei voita koska israelilla on maailman suurin sotilasmahti usa aseistamassa ja koska israel on ydinasevaltio joka voi iskeä takaisin.

Voihan olla että juutalaiset voi lähteä pois maasta koska ovat hylänneet jumalan.

vai sanotko Profeetta Aabrahamia valehtelijaksi ??
Tahi Profeetta Jeesusta ?
Tahi Profeetta Moosesta?