Poijaat poijaat

tähän vähän pehmustetta.
eli riippuu ihmeestä tahi tunnusteosta, mitä se "vaatii".
te molemmat olette oikeassa

ja sitten Jumalan Sana:
Job 1:12 Niin Herra sanoi saatanalle: "Katso, kaikki, mitä hänellä on, olkoon sinun käsissäsi; älä vain koske kädelläsi häneen itseensä". Ja saatana meni pois Herran edestä.
Job 2:4 Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Nahka nahasta; ja kaikki, mitä ihmisellä on, hän antaa hengestänsä.
5 Mutta ojennapa kätesi ja koske hänen luihinsa ja lihaansa: varmaan hän kiroaa sinua vasten kasvojasi."
6 Herra sanoi saatanalle: "Katso, hän olkoon sinun käsissäsi; säästä kuitenkin hänen henkensä".
Joh. 5:19 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: Poika ei voi itsestänsä mitään tehdä, vaan ainoastaan sen, minkä hän näkee Isän tekevän; sillä mitä Isä tekee, sitä myös Poika samoin tekee.
ja tässä oleva totuus eli tosi-asia on molemilla yhteinen eli jos joku on Jumalan palvelija tahi perkeleen pelvelija:
Joh. 5:30 En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt.
eli sanat eli ideat ja teot tulevat omalta isältä, Jumalalta tahi saatanalta.
lapsi ei tee mitään yksin eli omasta takaa. (tähän suuri varaus)
Joh 15:5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
eli Jeesus, Jumalan Poika ei voi mitään tehdä mitä Isä ei ole opettanut, näyttänyt tahi antanut viisautta.
ja sama on pahan palvelijoiden kanssa.
Osta totuutta älä myy.
sisi molemmilla on rahaa.
Iisebelillä eli Ahabilla oli rahaa ja he saivat mitä ostivat.
meillä on rahaa ja sitä käyttäen saamme totuutta

ja tottahan veljet, muistatte että Paavalin kuitissa on osto selvitys eli mitä se maksaa, se totuus.
ja nyt kehun itseäni, minä benjamin suurin ja parhain, olen sitä ja ole tätä ja kiviäkin on lennellyt seä vilua on nälkäisessä vatsassa

hhmm
joten, olkaamme yhdessä eli samaa mieltä, siihen asti kuin mahdollista

olen varma että molemmat ovat sitä mieltä, että ....
ja sitten yhteinen kiitos ja ylistys Jumalalle ja seuraava yhteinen selvä ja kirkas aihe

kaste