Minun toivoni ja rukoukseni on, että Trumpia ei murhata ja että hän saa rauhassa olla pressa vielä 3 vuotta.
Olen niin kiitollinen siitä miten hän on sulkenut Meksikon rajan, lähettänyt vajaa 600 000 laitonta siirtolaista joista suurin osa on rikollisia pois maasta, saanut aikaiseksi että että 1,5 miljoonaa laitonta siirtolaista on lähtenyt omasta aloitteestaan.
Olen myös kiitollinen, miten hänen hallituksensa on kaivanut totuuksia esiin demarien korruptiosta ja kaikesta mitä he ovat tehneet viime vuosina. Kuten kylttini vuosi sitten ulkona sanoi: Drain the Swamp.
Hallitus on tehnyt ison kolon kaikkeen siihen korruptioon.
Niin, ja kukaan ei olisi edes ajatellut, että joku pyrkii eliminoimaan kansainvälistä rikollisuutta USAsta, mihin se on pesiytynyt juuri korruption ansiosta. Kuten Chigagon poliisilaitos ei lähde apuun, kun maksetut retteilijät heittävät molotow cocktaileja ja hyökkäävät liitovaltion rajaviranomaisia kohtaan. Toivon että saavat kiinni sen joka tällä viikonlopulla ampui ICE viranomaista.
FBI, DEA, Border Patrol, ICE tekevät tiivistä yhteistyötä.
Chigago on tietty aina ollut rikollisuuden kehto, vuosikymmeniä alkaen italialaisestai mafiasta ja ties mistä.
Mutta nyt ei kansa tajua, että rikolliisuuden kansainvälistyttyä kartelleilla on valtaa aivan toisessa mittakaavassa kuin romantisuituneena mafian renesanssiajalla.
Itse arvioin, että USA on jo muuttunut Meksikon, Kolumbian, Venezuelan kaltaiseksi maaksi, missä ei voida enää eroittaa rikollisuutta, politiikkaa, oikeuslaitosta, poliilaistosta koska ne ovat niin paljon kartellien kontrollissa.
Ei ihme, että poliittinen väkivalta on lisääntynyt ja todennäköisesti kasvaa.
Tekoäly kertoi minulle tämän:
At least 37 political candidates or people seeking office were killed during Mexico's 2024 election cycle, which ran from June 2023 to June 2024. This number marks the deadliest election cycle in the country's modern history
Ajattelen, että tämä on USAn kohtalo, ja että se on jo alkanut tapahtua.
Tumpin jälkeen tuskin kukaan enää kykenee kontrolloimaan sitä.