Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 65956 kertaa)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #465 : 19.04.21 - klo:18:05 »
Joo minä olen tosi kiitollinen. Tuollaiset edellisen leikkauksen entrausleikkaukset eivät automaattisesti ole parempia kuin edellinen, ja usein tekevät asiat vaikeammiksi. Mies näkee sellaisia tapauksia töissä usein, joten se oli melko peloittavaa. Ei aio enää palata samaa samaann työhön, koska siinä on tietty riski kun auttaa toista vaivaista. Hän on fysioterapeutti. Joka "ylikäytti" omaa selkäänsä jiujitsulla ja Grand Canyoniin vaeltamalla ja sieltä ylös kiipeämisellä...

Jos Herra sallii menemme katsomaan poika Etelä Karoliinassa ja tyttöä Oklahomassa. Tehdään sellainen lenkki. Ehkä kierrämme Mammoth Caves Kansallispuiston kautta Kentuckyssa. Suuret tippukiviluolat.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #466 : 30.04.21 - klo:20:22 »
Pyydän esirukousta erään työhön liittyvän tapaamisen puolesta, että Herra ohjaisi minua ja tilannetta.
Paljon vihaa kahden henkilön välillä. En ole yksi niistä.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #467 : 30.04.21 - klo:20:56 »
Rukoilen.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #468 : 01.05.21 - klo:15:28 »
Kiitos Herralle ja kiitos xyz rukouksista. :)

Tilanne meni ihan okei. Olin alustanut sitä asiaa huolellisesti ja opiskellut tilannetta koskevia materiaaleja. Eli en mennyt soitelle sotaan.

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #469 : 28.05.21 - klo:12:00 »
Voisitteko huokaista ylöspäin, että Isä auttaisi meidän 27 v ikäistä poikamme, jolla on diagnoosina luokittelematon skitsofrenia. Hänelle tarjoutui tilaisuus olla lievästi kehitysvammaisten toimintakeskuksessa "apulaisohjaajana" yksi päivä viikossa, tehtävinä mm. porukalla kalastusta ja pianon soittoa. Kalastus ja pianonsoitto ovat hänen ehkä kaikkein mieluisimpia harrastuksiaan. Minua huolettaa vain, jaksaako hän olla siellä mukana, vaikka se olisi nimenomaan hänelle tarpeellista, koska hän muuten on liikaa vain kotona, eli elää liian pienissä kuvioissa.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #470 : 28.05.21 - klo:16:22 »
Lupaan huokaista ylöspäin poikanne puolesta.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #471 : 28.05.21 - klo:19:23 »
Koetan muistaa rukouksessa poikaanne.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #472 : 28.05.21 - klo:20:03 »
Kiitos että muistatte.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #473 : 29.05.21 - klo:19:55 »
Appiukko nayttaa kovin heikolta. Pyydan rukousta hanen ja koko perheen puolesta.

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #474 : 29.05.21 - klo:23:04 »
Rukoilin hänen ja perheensä puolesta.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #475 : 30.05.21 - klo:04:58 »
Kiitos.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #476 : 23.06.21 - klo:16:59 »
Pyydän rukoustukea työpaikka-asiani puolesta. Perjantaina, päivää ennen lomalle lähtöä sain sähköpostin vankilan johtavalta psykologilta, missä hän sanoi viran tuleen juuri hakuun ja pyysi, että haen sitä!
Tein työtä käskettyä ja sitten painuin Oklahomaan.

Ongelma tavallaan on se, että saan hyvin paljon lähetteitä taällä hetkellä ja lähinnä juuri ehdollisella olevia seksirikollisia, tosin myös vasta pidätettyjä, ja teen siis paljon ehdollisvalvojien kanssa, varsinkin kun työkaveri jää juuri eläkkeelle.

Tietty nyt ei ole vielä ongelmaa, eihän sitä virkaa ole minulle tähän hetkeen asti tarjottu, on vielä haussakin huomiseen asti.
 
Mutta jos pitää itse ratkaista, hankala juttu jo työkavereidenkin takia. Olemme juuri uudelleenorganisoimassa praktiikkaa enkä voi edes kertoa että lähden parin kuukauden päästä, kun siis minulle ei ole tarjottu virkaa.

Miehen kanta: lyhyemmät työpäivät, ei kotitöitä ja parempi palka, eli pitäisi olla selviö.
Mutta oman kiireisen praktiikan jättäminenkään ei ole pikkujuttu.

Mutta se sairasvakuutus on iso juttu. Tosin mieskin ehkä palaa töihin piakkoin ja siis saisimme sairasvakuutukset, hammaslääkärivakuutuksen ja silmätarkastusvakuutuksen jatkossakin hänen työpaikkansa kautta.

Eli hieman hämmentävää. Pitää vaan sietää epätietoisuutta ja luottaa että Herra johtaa oikeaan.
« Viimeksi muokattu: 23.06.21 - klo:17:15 kirjoittanut sandia »

Poissa Stiina

  • Viestejä: 1074
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #477 : 24.06.21 - klo:12:21 »
 :) Rukoillaan selvyyttä asiaan.

Oletko lukenut täälläkin kuuluisan kirjan ja tv sarjan: Piper Kerman, Her memoir of her prison experiences, Orange Is the New Black. Mielenkiintoinen, mutta aika kauhea minusta. Luulen, että voisit saada selvyyttä asiaasi myös.  :) 

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #478 : 24.06.21 - klo:17:27 »
Kuulostaa peloittavalta.  :-\

Olen ollut vankilassa jonkin verran töissä, joten tiedän mitä odottaa.
Poker face tarttee olla. :) Pokerinaama siis. Olen joutunut opettelemaan pokerinaamaa vuodesta 2005 asti työn takia. Tää olisi tietty niinkuin yläasteelle pääsy asian suhteen. Vartijat ovat toinen ryhmä, joiden suhteen pokerinaama on välttämätön.  Itse asiassa se on yksi juttu mikä tekee sen työn mielenkiintoiseksi.

Kiitos rukoustuesta.
« Viimeksi muokattu: 24.06.21 - klo:17:47 kirjoittanut sandia »

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #479 : 09.07.21 - klo:17:38 »
Sain työpaikkatarjouksen osavaltiolta.