Kirjoittaja Aihe: Googin sota  (Luettu 560 kertaa)

Poissa Karina-lile

  • Viestejä: 154
Googin sota
« : 28.03.22 - klo:16:39 »
Haluaisin keskustelua GOOGIN SODASTA..

Kertokaa Te,

 joilla on tästä profeetallisesta sodasta ymmärrystä ja viisautta 💗💗 liittyykö nyt meneillään oleva sota Venäjän ja Ukrainan sotaan.


Ja HARMAGEDDONISTA,
onko se Jehovan todistajien opin mukaan se viimeinen sota..


Kiitän keskustelusta.
🙏💗🙏
* Minun turvani on ikiaikojen Jumala,
minua kannattavat iankaikkiset käsivarret*

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Googin sota
« Vastaus #1 : 28.03.22 - klo:18:34 »
Saattaa olla, että aiheesta ei synny keskustelua. Itselläni on semmoinen tausta, että olen aivan jo lapsena kuullut noista lopun ajan kysmyksistä niin paljon selityksiä, että olen tullut jo immuuniksi niille. Se ei kuitenkaan merkitse sitä, että halveksisin Raamatun ilmoitusta miltään osin. Mulle on vaan tullut tärkeimmäksi se, että pääasia saa olla pääasia.

Uskon, että Jumala johtaa maailmanhistoriaa tästä eteenkin päin. Hän tuntee Putinit ja muut mahtavat ja pitää huolen siitä, että he eivät mene yhtään sen pidemmälle, kuin mitä Hän sallii.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Karina-lile

  • Viestejä: 154
Vs: Googin sota
« Vastaus #2 : 28.03.22 - klo:21:21 »
Hyvä Ystäväni Paulus 💗🙏💗🙏 ymmärrän varsin hyvin..

Itsellänikin on jo ihan  lapsuus ja varhaisnuoruudesta muistoja nuista asioista
jotka aiheuttivat pelkoa ja ahdistusta

~ niinhän EI SAIS olla,  jos ne,
 jotka asioita ovat kertoneet ja tulkinneet ..ovat olleet Jumalan Pyhän Hengen johdatuksessa..

Valitettavasti hyvin monesti oli niin monenlaista selittäjää,
että se PÄÄASIA jäi selittämättä.

SIKSI HALUAISIN KUULLA,
MITÄ SINÄ YSTÄVÄ, LUKIJA, FOORUMILAINEN TÄNÄ PÄIVÄNÄ SANOISIT NÄISTÄ.

Ja Paulus, MIKÄ se sitten OLI ja ON  se PÄÄASIA

💗🙏💗🙏💗
.

* Minun turvani on ikiaikojen Jumala,
minua kannattavat iankaikkiset käsivarret*

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Googin sota
« Vastaus #3 : 28.03.22 - klo:21:40 »
Paavalikin tiesi mikä oli pääasia. Hän kirjoittaa, että oli päättänyt olla tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja Hänet ristiinnaulittuna (1. Kor 2:2).
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Karina-lile

  • Viestejä: 154
Vs: Googin sota
« Vastaus #4 : 28.03.22 - klo:22:46 »
AMEN !!!!!
* Minun turvani on ikiaikojen Jumala,
minua kannattavat iankaikkiset käsivarret*

Poissa ullamaija

  • Viestejä: 203
Vs: Googin sota
« Vastaus #5 : 29.03.22 - klo:08:23 »
Tämä on niin raskasta aikaa,ettei tällainen yksinkertainen jaksa edes pohtia liian suuria asioita, joihin esim. mainittu sotakin kuuluu. Rukoilen kansojen ja yksilöiden kääntymistä Jumalan puoleen ja itseni sekä rakkaitteni pelastusta.  "Mua auta valvomaan ja armoon juurtumaan".

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Googin sota
« Vastaus #6 : 29.03.22 - klo:10:48 »
Tämä on niin raskasta aikaa,ettei tällainen yksinkertainen jaksa edes pohtia liian suuria asioita, joihin esim. mainittu sotakin kuuluu. Rukoilen kansojen ja yksilöiden kääntymistä Jumalan puoleen ja itseni sekä rakkaitteni pelastusta.  "Mua auta valvomaan ja armoon juurtumaan".

Tähän on helppo yhtyä kaikilta osin…
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Stiina

  • Viestejä: 1074
Vs: Googin sota
« Vastaus #7 : 29.03.22 - klo:12:56 »
Joo, jaan teitin kaikkien tuntemuksia, kiitti!
Minä en ole näistä asioista saanut juuri ollenkaan pelotteita, koska piireissäni ne on tulkittu hengellisiksi sodiksi ja Pääasia on aina ollut kirkkaasti esillä jne. Silti on tietysti pelätty Venäjää ja Neuvostoliittoa ja kärsitty kaikenlaista "maallista". Ei näissäkään asioissa ihminen miksikään sankariksi muutu, vaikka eroa ihmisten välillä on paljon. Lasteni ja lastenlasteni puolesta pelkään edelleen kovasti, enkä tiedä varmuudella heidän uskonelämäänsä, kun on niin erilaista kuin minun, joka olen vauvasta saakka saanut uskoa ja "totenapitänyt" sekä saanut usein uudestisyntyä ylhäältä = saanut syntini anteeksi = "jalat saadun kasteeni jälkeen pesty". Kiitos Jeesus Kristus!
Taipumus on minulla edelleen ottaa asioita omiin käsiini, vaikka tiedän, että se on hyödytöntä. Ei edes asioiden profetointi ja tieto, todella auta yhtään. Jos nyt tietäisin, että sota tulee Suomeen vielä ennen Jeesuksen paluuta, niin kiusaus maasta poismuuttamiseen olisi varmaan ylivoimainen.
(Silti pirruuttaan sanon kyllä, että Putin sopii yhdeksi antikristukseksi ja Kiril yhdeksi vääräksi profeetaksi  :o.)

Tässä linkissä mielestäni on terveellistä ja turvallista tietoa asioista. Uskallan suositella.

https://www.luterilainen.net/mita-ovat-goog-ja-maagog/

« Viimeksi muokattu: 30.03.22 - klo:17:43 kirjoittanut Stiina »

Poissa Karina-lile

  • Viestejä: 154
Vs: Googin sota
« Vastaus #8 : 29.03.22 - klo:18:01 »
KIITOS STIINA 🙏💗🙏💗

Rukoillaan rakkaittemme puolesta 🙏💗
* Minun turvani on ikiaikojen Jumala,
minua kannattavat iankaikkiset käsivarret*