Kirjoittaja Aihe: Kansanedustaja Antero Laukkanen  (Luettu 1958 kertaa)

Poissa Malakia

  • Viestejä: 313
Kansanedustaja Antero Laukkanen
« : 13.07.22 - klo:16:59 »
Tuli tällainen viesti toisaalla eteeni, kopioin sen myös Puimatanner-foorumille.

"PYYDÄN - rukoilkaa puolestani

Jo jonkin aikaa liikkumiseni on ollut vaivalloista. Asiaa on tutkittu ja nyt minulla on diagnosoitu motoneuronitauti, ALS. Tauti on parantumaton. Vain Kaikkivaltias Jumala voi minut parantaa ja hänen käsiinsä nyt rukouksessa tartun.

Pyydän nöyrästi saada sulkeutua esirukouksiinne, rukoilkaa minulle Jeesuksen Kristuksen armollista kosketusta, aivan niin kuin voimme lukea Raamatussa tapahtuneen, kun Jeesus paransi sairaita kaikkialla missä liikkui. Hän on minun toivoni, pelastajani ja parantajani.

Se mikä lääkäreille on mahdotonta, on Jumalalle mahdollista.
Koen, ettei aikani ole vielä lähteä tästä ajasta, sillä rukoustehtäväni Suomen puolesta on kesken ja saamani näky Suomen hengellisestä herätyksestä ei ole vielä toteutunut. Suomen suurin tarve on hengellinen reformaatio, vaikka Suomi ei sitä itse ymmärrä.

Pyydän, rukoilkaa minulle täydellistä parantumista ja toipumista tästä sairaudesta, sekä voimia perheelleni ja läheisilleni. Levittäkää tätä rukouspyyntöä kaikkialle, kiitos kun kuljette kanssani rukoillen."


Espoossa 12.7.2022
Antero Laukkanen
Kansanedustaja

https://www.facebook.com/antero.laukkanen/posts/pfbid016STW1GaQZP5npMAf5UMsCmK4Xzk17aYFBRQrErTbEZDAeqateKfJThT9iKXcJxLl

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6336
Vs: Kansanedustaja Antero Laukkanen
« Vastaus #1 : 13.07.22 - klo:17:35 »
Muistan tuon henkilön nuoruudesta. Hän ilmaantui jostain kahdessa eri seurakunnassa, kun minä olin siellä jossain tilaisuudessa. Toinen oli Raamattu Puhuu srk:n kokous ja toinen ehkä oli Saalem. En ole ihan varma, mutta muistan ihmetelleeni, mistä tuo henkilö tupsahtaa ja hänet otetaan vastaan rakkaana uskonveljenä eri seurakunnissa.

En koskaan saanut selville mistä hän itse on lähtöisin.
Sitten huomasin joitakin aikoja sitten, että nyt hän tupsahti esille politiikassa.

Yritän muistaa häntä rukouksin.

Poissa pax

  • Viestejä: 1667
Vs: Kansanedustaja Antero Laukkanen
« Vastaus #2 : 13.07.22 - klo:17:45 »
Minulle tärkeä ihminen. Olen surullinen mutta Jumala on suuri ja voimallinen auttamaan ja parantamaan.

Poissa Stiina

  • Viestejä: 1074
Vs: Kansanedustaja Antero Laukkanen
« Vastaus #3 : 13.07.22 - klo:22:42 »
 :( Todella ikävää. On vielä selvitettävä, mitälaatua sairaus on. Totemisesta kestää n. 3 v - 20 v. saakka, joskus kauemminkin. Erittäin ikävä juttu. Muistan!

"Majakka-seurakunta on kristilliseen uskontunnustukseen pohjautuva itsenäinen evankeelinen paikallisseurakunta. Se perustettiin 5. marraskuuta 1998. Majakka-seurakunta lukeutuu opillisesti ns. vapaisiin suuntiin. Seurakunta tekee yhteistyötä muiden seurakuntien kanssa ja on Espoon ekumeenisen toimikunnan jäsen. Seurakunnan pastoreina toimivat Antero Laukkanen ja Antti Ronkainen." Laukkanen on johtava pastori nykyisin.

Poissa pax

  • Viestejä: 1667
Vs: Kansanedustaja Antero Laukkanen
« Vastaus #4 : 13.07.22 - klo:22:47 »
Taitaa olla tuo info vanhaa tietoa, Antero eikä Antti ole siellä pastorin tehtävissä.

Poissa Stiina

  • Viestejä: 1074
Vs: Kansanedustaja Antero Laukkanen
« Vastaus #5 : 14.07.22 - klo:13:06 »
Jaa, en tiedä, mutta Antero Laukkanen sitä johtaa!  :-\

Poissa pax

  • Viestejä: 1667
Vs: Kansanedustaja Antero Laukkanen
« Vastaus #6 : 14.07.22 - klo:13:13 »
Vesa Seppälä on johtava pastori ja Antero Laukkanen ja Antti Ronkainen avustavia, omien töiden ohella, ovat molemmat vastuussa muissa töissä.