Kirjoittaja Aihe: Luterilainen jumalanpalvelus  (Luettu 4864 kertaa)

Poissa Stiina

  • Viestejä: 1074
Vs: Luterilainen jumalanpalvelus
« Vastaus #45 : 12.07.22 - klo:11:57 »
Hyvä ja uskottava todistus Sandia!

Poissa HelenaM

  • Viestejä: 643
Vs: Luterilainen jumalanpalvelus
« Vastaus #46 : 12.07.22 - klo:21:33 »
Vieläkö sandian rukouspiiri on toiminnassa ja voit osallistua siihen? Aarteita tuollaiset uskovien yhteydet.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Luterilainen jumalanpalvelus
« Vastaus #47 : 12.07.22 - klo:23:03 »
Ikävä kyllä en pääse sinne työn takia.
Ja covid'in jälkeen se ja jäi täysin pois.
Henkilö joka oli pitkälti siellä vetäjä muutti toiseen osavaltioon ja toinen on jo varmaan melko vanha. Mutta hän on todella uskollinen joten en tiedä onko hän yhä siellä.

Poissa HelenaM

  • Viestejä: 643
Vs: Luterilainen jumalanpalvelus
« Vastaus #48 : 13.07.22 - klo:16:37 »
Ovat antoisia tuonkaltaiset rukousryhmät. Kävin myös yhdessä, mutta sen kohdalla kävi niin, että yksi vastuullinen muutti toiselle paikkakunnalle ja muutenkin moni jäi pois kuka mistäkin syystä. Lopullinen loppu tuli, kun luottamuksellisuus ei enää pitänyt jonkun kohdalla. Harmi kun tämän foorumin aktiiviväki on sen verran vähälukuinen ja varmaan toisistaan etäällä, ei voida sopia rukousryhmän perustamisesta.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Luterilainen jumalanpalvelus
« Vastaus #49 : 13.07.22 - klo:16:43 »
Kuitenkin foorumilla jonkin verran rukoilemme toistemme puolesta ja eri asioiden puolesta.

Poissa pax

  • Viestejä: 1667
Vs: Luterilainen jumalanpalvelus
« Vastaus #50 : 13.07.22 - klo:16:45 »
Mulla oli myös entisessä elämässä monta vuotta pieni rukouspiiri jossa saimme kokea Jumalan Hengen läsnäoloa ja apua.

Poissa HelenaM

  • Viestejä: 643
Vs: Luterilainen jumalanpalvelus
« Vastaus #51 : 13.07.22 - klo:16:52 »
Kuitenkin foorumilla jonkin verran rukoilemme toistemme puolesta ja eri asioiden puolesta.
Tottakai. On niin paljon tätä etäjuttua joka asiassa ollut, ei se huono asia ole tietenkään.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Luterilainen jumalanpalvelus
« Vastaus #52 : 13.07.22 - klo:16:56 »
Mulla oli myös entisessä elämässä monta vuotta pieni rukouspiiri jossa saimme kokea Jumalan Hengen läsnäoloa ja apua.

Kiva kuulla, että toisillakin on ollut samalla tavalla siunattu hengellinen yhteys jossakin.

Poissa HelenaM

  • Viestejä: 643
Vs: Luterilainen jumalanpalvelus
« Vastaus #53 : 13.07.22 - klo:16:59 »
Taitaa Pax olla meilläkin liikaa välimatkaa rukousryhmää ajatellen. Olen yrittänyt katsella seurakuntien ilmoittelustakin, olisko rukousiltoja tms., mutta jostain syystä en ole nähnyt.

Poissa Malakia

  • Viestejä: 313
Vs: Luterilainen jumalanpalvelus
« Vastaus #54 : 13.07.22 - klo:17:03 »
Olen yhdessä Raamattu-rukouspiirissä, sekä yhdessä aamurukousryhmässä. Nyt molemmat ovat kesätauolla ja alkavat taas elokuun alussa.

Poissa pax

  • Viestejä: 1667
Vs: Luterilainen jumalanpalvelus
« Vastaus #55 : 13.07.22 - klo:17:06 »
Taitaa Pax olla meilläkin liikaa välimatkaa rukousryhmää ajatellen. Olen yrittänyt katsella seurakuntien ilmoittelustakin, olisko rukousiltoja tms., mutta jostain syystä en ole nähnyt.

Juu, on vähän pitkästi.