Puimatanner > Hartaus ja rukous

Rukouspyyntö.

(1/8) > >>

Malakia:
Minulle paljastui tänään eräs asia, aivan sattumalta, joka loukkaa itseäni ja sukuani hyvin henkilökohtaisella tavalla. En halua sitä julkisuudessa enempää avata, mutta sitä voi kuvailla "identiteettivarkaudella", enkä tarkoita mitään sosiaalisen median profiilikaappausta tai vastaavaa.

Varmistian asian eräältä kaukosukulaiseltani ensin viestillä, ja sitten puhelinsoitolla. Kerroin tunteeni ja kuinka asia loukkaa minua valtavasti, ja kuinka tämä asia on hyvin henkilökohtainen. Teon tekijä on tämän puhelikeskustelijan aikuinen lapsi, ja pyysin välittäämään tuntemukseni hänen aikuiselle lapselleen.

Teon pystyy perumaan, mutta vain jos tuon teon tekijä niin päättää. Asia on ns.viranomaisasia, ei mikään poliisi-tai vastaava asia, mutta asian peruminen vaatii sen kumoamista eräältä valtion virastolta. 

Pidin tuosta perheestä, mutta nyt on valtavan "petetyksi" tulemisen tunne. Teon tekijä ei ymmärtänyt kuinka joku sellainen jota asia eniten koskee voi tuon teon kokea.

Puhelu kesti reilun vartin, ja pääasiassa minä olin se joka puhui,toinen kuunteli. Huomasin hänen olevan hieman vaivatunut asiasta.

Olen pyytänyt Jumalalta että Hän vaikuttaisi että tuo teon tekijä peruisi tekonsa. Tätä on vaikea uskoa, koska teon tekijä näki paljon vaivaa saadakseen anomuksensa läpi viranomaisilta, koska se oli tullut aluksi hylätyksi.

Koska olen uskova en voi "kostaa". Ja, en tunne varsinaista vihaa mutta....olen todella pettynyt.

Pyydän foorumin uskovilta rukousta Jumalan puoleen että asia selviäisi, ja tekijä korjaisi tekonsa, mahdollisimman pian.

Toivon etten olisi saanut asiasta tietää, mutta jos en tietäisi en osaisi vaatia sen korjaamista....

pax:
Muistetaan 🙏 että Jumala vaikuttaa asiaan niin että homma raukeaa.

Paulus:

--- Lainaus käyttäjältä: pax - 25.05.22 - klo:20:39 ---Muistetaan 🙏 että Jumala vaikuttaa asiaan niin että homma raukeaa.

--- Lainaus päättyy ---

Yhdyn tähän muistamiseen.

Taisto:
Rukoilen Malakian asian puolesta.

sandia:
Minäkin rukoilen Malakian asian puolesta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta