Kirjoittaja Aihe: Yleiset rukousaiheet ja rukoukset  (Luettu 16948 kertaa)

Poissa Magda-sisko

  • Viestejä: 120
Vs: Yleiset rukousaiheet ja rukoukset
« Vastaus #60 : 04.06.23 - klo:23:03 »
Autoimmuunisairaus on hieman pahentunut. Tämä altistaa jonkin verran syövälle, mutta syöpää ei ole.
Olen polven nivelrikon leikkausjonossa. Tämä minusta.

Saisi sodan rytinät maailmasta jo loppua.


Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee. - Paavali

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Yleiset rukousaiheet ja rukoukset
« Vastaus #61 : 05.06.23 - klo:15:19 »
Hei  :)
Rukoilen polviesi ja koko terveytesi ja elämäsi puolesta.

Poissa Magda-sisko

  • Viestejä: 120
Vs: Yleiset rukousaiheet ja rukoukset
« Vastaus #62 : 05.06.23 - klo:18:53 »
Kiitos.
Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee. - Paavali

Poissa Magda-sisko

  • Viestejä: 120
Vs: Yleiset rukousaiheet ja rukoukset
« Vastaus #63 : 26.06.23 - klo:19:09 »
Autoimmuunisairaus on hieman pahentunut. Tämä altistaa jonkin verran syövälle, mutta syöpää ei ole.
Olen polven nivelrikon leikkausjonossa. Tämä minusta.

Saisi sodan rytinät maailmasta jo loppua.


Uusimman kuvan mukaan polven rikko on nyt luokassa neljä eli korkein. Kivun pitäisi olla sietämätön, mutta se on kuitenkin siedettävä ilman lääkitystäkin. Voin kävellä ja pyöräillä. Onhan tämäkin armoa armon sisällä.
Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee. - Paavali

Poissa Malakia

  • Viestejä: 313
Vs: Yleiset rukousaiheet ja rukoukset
« Vastaus #64 : 26.06.23 - klo:19:33 »


"Uusimman kuvan mukaan polven rikko on nyt luokassa neljä eli korkein. Kivun pitäisi olla sietämätön, mutta se on kuitenkin siedettävä ilman lääkitystäkin. Voin kävellä ja pyöräillä. Onhan tämäkin armoa armon sisällä."

Oletko nyt leikkausjonossa polvesi vuoksi ?

Poissa Magda-sisko

  • Viestejä: 120
Vs: Yleiset rukousaiheet ja rukoukset
« Vastaus #65 : 26.06.23 - klo:21:53 »


"Uusimman kuvan mukaan polven rikko on nyt luokassa neljä eli korkein. Kivun pitäisi olla sietämätön, mutta se on kuitenkin siedettävä ilman lääkitystäkin. Voin kävellä ja pyöräillä. Onhan tämäkin armoa armon sisällä."

Oletko nyt leikkausjonossa polvesi vuoksi ?

Olen jonossa.
Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee. - Paavali