Oletko kokeillut www.ristintie.com? Sieltä löytyy todedlla palavia saarnoja 
Kiitos neuvosta / ehdotuksesta Junnu77. Ristintie-palstalle on kerätty paljon eri julistajien puheita. Ilmeisesti palstaa ei ole noin kahteen vuoteen päivitetty eikä sellaisten puhujien julistuksia poistettu, jotka ovat paljastuneet harhaoppien levittäjiksi tai epäpäteviksi opettajiksi. Itselläni on vaatimattomat kotisivut osoitteessa
www.jukkavirtanen.com johon olen kerännyt omasta mielestäni luotettavien opettajien luentoja. Jotain myös itse olen tunnoistani ja uskostani kirjoittanut.
Olen pitänyt velvollisuutenani kuunnella/lukea kaiken materiaalin läpi ennen kuin jaan ne sivujeni kautta. Monia raamattutunteja olen lainannut Suomen Evankeliumiopiston sivuilta
https://www.evankeliumikoulu.fi/luentosali/ jonka tarjontaan suosittelen tutustumaan. Suosittelen myös tätä keskustelufoorumia ja olen iloinen, että olet löytänyt tänne. Mielestäni täällä käydään asiallisia ja syvällisiäkin keskusteluja. Jokaisen itsensä arvioitavaksi jää mitä ottaa vastaan ja minkä heittää pois. Tämä on vähän kuin kalan syömistä; syömme kalan, mutta perkaamme siitä syödessämme ruodot.