Kirjoittaja Aihe: Uudenvuoden lupaukset  (Luettu 438 kertaa)

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6782
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Uudenvuoden lupaukset
« : 31.12.21 - klo:09:57 »
En muista koskaan tehneeni uudenvuoden lupauksia. Nyt voisimme puhua siitä, miten itsekukin on kokenut tämän asian. Oletko tehnyt uudenvuoden lupauksia? Jos olet, ovatko ne pitäneet? Voitaisko yhdessä edes yrittää tehdä lupauksia vaikkapa tämän foorumin suhteen?   :) :) :)
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa ullamaija

  • Viestejä: 203
Vs: Uudenvuoden lupaukset
« Vastaus #1 : 31.12.21 - klo:12:45 »
Nyt ei ole yhtään voimia luvata mitään,kenellekään.Hyvää ja siunattua tulevaa vuotta kaikille tannerlaisille.

Poissa Pökkelö

  • Viestejä: 705
Vs: Uudenvuoden lupaukset
« Vastaus #2 : 31.12.21 - klo:22:04 »
Sitten vielä, veljeni, iloitkaa Herrassa! Samoista asioista teille kirjoittaminen ei minua kyllästytä, ja teille se on turvaksi. Fil. 3:1.

Ajanmerkkejä sekin, kun seurakunta on menettänyt mielenkiintonsa ja odotuksensa.
Löytäneekö Hän uskoa palatessaan?

Tyhjiön on vallannut koronan pelko, ja jos joku uskaltaa kaiken mielenkiinnon vievästä pyhästä koronasta epäkunnioittavasti puhua saa
tunteet kuohahtamaan uneliaalla tyhjänpäiväsen keskustelun lomassa.
Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; Fil. 3:18.

Meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi, joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi.
Fil. 3: 20-21.

Toivotan Puimatantereelle siunattua uutta vuotta 2022.
Toivottavasti monelle Herran uudelleen kohtaamisen aikaa!


Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Uudenvuoden lupaukset
« Vastaus #3 : 31.12.21 - klo:22:55 »
Onko meistä siis tullut Kristuksen ristin vihollisia, niin kuin Pökkelö vihjaa?
« Viimeksi muokattu: 01.01.22 - klo:00:19 kirjoittanut Taisto »

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Uudenvuoden lupaukset
« Vastaus #4 : 01.01.22 - klo:05:44 »
Ainakaan minulle tähän virus-epidemiaan suhtautuminen ei ole millään lailla uskon kysymys. Ihmettelen, miksi joillekin on.

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Uudenvuoden lupaukset
« Vastaus #5 : 01.01.22 - klo:06:22 »
En muista koskaan tehneeni uudenvuoden lupauksia. Nyt voisimme puhua siitä, miten itsekukin on kokenut tämän asian. Oletko tehnyt uudenvuoden lupauksia? Jos olet, ovatko ne pitäneet? Voitaisko yhdessä edes yrittää tehdä lupauksia vaikkapa tämän foorumin suhteen?   :) :) :)
En minäkään ole muistaakseni milloinkaan tehnyt mitään erityisiä uuden vuoden lupauksia, paitsi joskus huumorimielessä. Esimerkiksi niin, että "lupaan olla lupaamatta mitään".  :)

Millaisia lupauksia haluaisit meidän tekevän tämän foorumin suhteen? Ehkä sinun pitäisi antaa meille jokin esimerkki.   :D


Poissa Paulus

  • Viestejä: 6782
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Uudenvuoden lupaukset
« Vastaus #6 : 01.01.22 - klo:10:32 »
Millaisia lupauksia haluaisit meidän tekevän tämän foorumin suhteen? Ehkä sinun pitäisi antaa meille jokin esimerkki.   :D

Pelkät lupaukset lienevät yhtä tyhjän kanssa. Ehkä kuitenkin voisimme vähän aktivoitua tämän foorumin parhaaksi. Itse olen käynyt täällä lähes joka päivä ja joskus kirjoitankin jotain pääosin lyhyesti, mikä merkitsee sitä, että kirjoituksen jaksavat lukea aika monet.

Kovin pitkiä kirjoituksia en yleensä jaksa kirjoittaa enkä suosittele sitä muillekaan, koska ne eivät oikein innosta monia lukemaan. Tällä en kuitenkaan tarkoita sitä etteikö pitkäkin kirjoitus voisi olla täyttä asiaa.

Itse aion alkaneella vuodellakin jatkaa samalla tavalla, jää nähtäväksi, onnistunko siinä. Voihan vastaan tulla asioita, ettei aina jaksa kirjoittaa. Toivon siis aktiivisuutta itseltäni ja muiltakin foorumin jäseniltä…   :)
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa ullamaija

  • Viestejä: 203
Vs: Uudenvuoden lupaukset
« Vastaus #7 : 01.01.22 - klo:11:03 »
Korana ei väsytä.Kivut vie voimia.Saan iloa toisten teksteistä .Jospa yrittäisimme,Pauluksen toiveen mukaan.Armoa ja rauhaa jokaiselle kirjoittajalle ja lukijalle vuonna 2022 !