Kirjoittaja Aihe: Moderointiin liittyvät kysymykset  (Luettu 8377 kertaa)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6327
Vs: Moderointiin liittyvät kysymykset
« Vastaus #30 : 27.08.22 - klo:15:30 »
Kyllä minulle hiipii mieleen, että luin sinun vastauksesi paxille. Muistan, että teit ikäänkuin luettelon siitä hyvästä, mitä saamme uudestisyntyessä ja uskossa eläessä. Muistan painaneeni tuon luettelon mieleen, ja sen viimeisen kohdan siitä että Jumalan sana, totuus valkenee uskovalle. Jotain sinne päin. Minusta tuntui, että se olisi ollut mitä itsekin kirjoittaisin ja aloittamassani Raamattupiiri-osion aloituksessa Kirjeestä efesolaisille itse asiassa kirjoitinkin.
Harmi kun niin kiva viesti katosi.

Ja kokonaisuudessaan ilahduin sekä sinun että paxin viestistä siitä, miten uskoon tulo on mullistava kokemus. Juuri tuo oli ideana minun Efesolaiskirjeen aloituksessakin. Se kirja on niin täynnä juuri tuota rikkautta mitä Pyhä Henki opettaa uskovalle. Paavali oli oppinut paljon ja jakoi sitä muille uskoville. Hänellähän oli VTn kirjoitukset niin tuttuja, että uskon, että Pyhä Henki käytti juuri sitä opettaessaan Paavalille evankeliumista.

Mutta ei ole hiipinyt mieleen, että olisin tehnyt mitään ketjulle, edes aloittanut vastaamaan siihen.

Poissa pax

  • Viestejä: 1663
Vs: Moderointiin liittyvät kysymykset
« Vastaus #31 : 27.08.22 - klo:15:49 »
Olisko joku bugi että tällainen voi tapahtua. Helenan viesti oli niin hyvä kommentti omaani. Ihmettelin aamulla mihin se on hävinnyt.