Kirjoittaja Aihe: Koronavirus - kirous vai siunaus?  (Luettu 30463 kertaa)

Paikalla Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #525 : 18.10.22 - klo:09:45 »
Joskus kesällä sain neljännen piikin. Ei ole ollut tautia, mutta en tiedä, onko rokotusten ansiota. :-\
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #526 : 18.10.22 - klo:13:45 »
Minä sain koronan eka kertaa nyt kuluneena kesänä. Se oli vain ikäänkuin poskiontelontulehdus. En huomannut muita oireita. Poikamme sai sen samaan aikaan, eikä makuaisti ole vieläkään täysin palannut. Hänellä ei ole mitään rokotuksia.

Tää minkä sain eilen oli se uusi versio mikä myös vastustaa viimeisimpiä variaatioita, mutta EI kaikkein viimeisintä. :(
BA 275 vai mikä lienee. Luulen että minulla oli juuri se variaatio kesällä, mitä vastaan tämä päivitetty rokote on.

Ei sitä tiedä.

Onneksi ei jyllää niin hurjana kuin alkuaikoina.

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #527 : 18.10.22 - klo:17:46 »
Minä olen ottanut kaksi ensimmäistä rokotetta, mutta nyt on asenteeni muuttunut enkä aio enempää ottaa.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #528 : 18.10.22 - klo:22:56 »
Tänään joskus klo 10 aamulla töissä ihmettelin, että olenko tulossa kipeäksi. Sitten pikkuhiljaa muistin, että ai joo, otin rokotteen eilen.
Epämukava olo eteni tosi nopeasti, lähinnä vilutti ja jollain epämääräisellä tavalla kipeä olo. Minulla oli kolme pusakkaa päällä istuessani toimistossa. :-[

Olin unohtanut ipubrofen purkin kotiin, vaikka se on yleensä minulla mukana.
En viitsinyt sairaanhoitajalta pyytää kipulääkettä koska en halunnut heidän epäilevän, että minulla on covid virus.

Pyysin, että Herra antaisi jostain minulle kipulääkettä, jotta voisi viedä työpäivän päätökseen. Minulla ei ollut mitään ideaa mistä apu tulisi.
Kaivoin sitten käsilaukkua ja sieltä putkahtikin joskus kauan sitten ostamani yhden annoksen Tylenol pussi. :) MInulla ei ollut mitään muistikuvaa milloin olin se sinne laittanut, ja olin juuri vaihtanut laukkua pari viikkoa sitten, joten olisi hyvin voinut jäädä toiseen laukkuun.

Mutta siellä se oli. Lääke toimi eikä vieläkään ole kipeä olo tullut takaisin, ja kello on jo neljä ja olen kotona.

Kiitos Herra. :)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #529 : 19.10.22 - klo:00:17 »
Tainnut Tylenolin vaikutus hiipua... :-\

Poissa wiivi

  • Viestejä: 74
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #530 : 19.10.22 - klo:08:16 »
Olisiko sittenkin levon paikka sinulla tänään?

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #531 : 19.10.22 - klo:14:00 »
Olo muistutti itseään hivenen ja sitten onneksi häipyi. Siis korkonarokotuksen jälkeiset oireet. Illalla oli jo ohi. Ihan hyvä idea ottaa kipulääke mielestäni, ei tarvinnut lähteä kotiin.