Puimatanner > Raamattupiiri

Opetusta Ilmestyskirjasta......kokemuksia

<< < (2/7) > >>

Anton:

--- Lainaus käyttäjältä: Soltero - 01.03.20 - klo:17:01 ---Haluaisimme aina tietää syyt ja seuraukset tapahtumajärjestyksessä,
mieluiten vuosilukujen tarkkuudella.

--- Lainaus päättyy ---

Ei voi täysin yleistää, esimerkiksi mä en ole koskaan ollut kiinnostunut profetioiden sovittamisesta aikamääreisiin tai kronologiaan. Profetaaliset raamatun kirjat on kyllä kiinnostavia, ja uskon että niiden toteutumista voi nähdä isossa kuvassa, ja joiltakin osin ehkä myös yksityiskohtaisesti. Mutta mun mielestä on ajanhukkaa laatia kaavoja ja aikatauluja niiden pohjalta, ei se rakenna ketään.

sandia:
Tanaan valkeni itselleni mielenkiintoinen juttu. Kun aitini teki itsemurhan noin 13 vuotta sitten, koin etta Jeesus vahvisti minua muistuttamalla minua sanoistaan Ilm.
1ssa: minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.

Siita joku aina myohemmin kykenin rukouksessa sanomaan Herralle rukouspiirissa:" Herra mun aiti ja isa kuoli!!" Se ei ollut helppo sanoa. Herra vastasin sydameeni: "minakin kuolin"  Ja ilmeisesti oli nyt elossa koska puhui minulle! Silloin se lohdutti valtavasti.

Tanaan tajusin etta se on Jeesuksen sanomana siina samaisessa Ilmestyskirjan kohdassa.  :)
 

sandia:
Tänään käytiin läpi 5 ekaa kirjettä seurakunnille. Jeesus esitteli itsensä siten, että se vastasi siihen ongelmaan tai oli vastaus sille ongelmalle, minkä Herra näytti kussakin kirjeessä.

ikh:
Ilmestyskirjan alkuperäinen tehtävä on ollut rohkaista kristittyjä vainojen aikana.

sandia:
Mun raamattupiirissä Ilmestyskirjan opiskelu loppui coronaan. :(

Mutta käyn sitä nyt yksin läpi.
Voi valtava miten paljon olen siitä saanut!

Tekee mieli jakaa jotain. Olen niin kiitollinen, että Herra puhuu sen kautta. Se vahvistaa minua paljon.

Luen sitä lapsenomaisesti, niinkuin se on kirjoitettu. Uskon, että Herra voi avata sitä, ja uskon että Herra tulee avaamaan sitä enemmänkin uskoville ajan kuluessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta