Puimatanner > Raamattupiiri

TUOMITSEMISESTA

(1/3) > >>

Stiina:
 :)  Erittäin onnistunutta opetusta kristityille tuomitsemisesta!  Suosittelen lämpimästi!

https://www.raamattusivut.fi/l/tuomitseminen-ja-nuhteleminen/

 :-*

Stiina:
 :) Varmuuden vuoksi päätin sanoa, että vaikka ylläoleva artikkeli/opetus on mielestäni oikea ja hyvä en tietenkään ole kääntymässä vapaasuuntaiseksi. Kaikista ko. kirjoittajan opetuksista en ole ollenkaan samanmielinen.  ???
Toivoisin, että täällä uskallettaisiin ilman riitoja sanoa rehellisesti mielipiteensä ja suuntansa niin kuin aikaisemminkin hyvän maun puitteissa ja purnausosastolla voisi rohkeamminkin arvioida maailman menoa, kun osaa varoa loukkauksia ja vihaa sekä sormella osoittelua (syyttelyä).
Täällä saisi mielestäni myös kehua itseäänkin eikä vain toisia.

papi:
Kyllä mielestäni tässä kirjoituksessa mentii Jumalan Sana edellä ja tulkinnassa ei väännetty selvää sanan totuutta. Mites se tekee tästä kirjoituksesta vapaasuuntalaisen?
Minä itse käännyn vaikka minkä suuntalaiseksi, jos näen siellä totuuden sanaa. Joka tapauksessa maanpäällä ei ole yhtäkään täysin oikea oppista kirkkokuntaa tai seurakuntaa.

Stiina:
 :) Ei minustakaan tuo kirjoitus paljasta mitään vapaasuuntaista, mutta muu opetus paljastaa. Yritän olla parjaamatta vapaasuuntaisia ja etsiä heiltä "hyvää".
Kehällisissä asioissa, heti kolmannessa kehässä ne erot tulevat, enkä voi...
Yritän kuitenkin oppia sietämään olematta olemasta "anteeksi, että olen olemassa" -tyyppi.
(Vaikeaa se on!)
Tykkään kuitenkin erimielisestä, sovussa tehdystä keskustelusta. En usko kuitenkaan, että voisin muuttaa omaa näkemystäni asioista.

sandia:
Taa ei line keskustelun ydin mutta itse arvioin kaikki kirjoitukset riippimatta ovatko me "vapaan suunnan" vai in luterilaisen opinion piirista. Itse asiassa olen ehka skeptisempi luterilaisen otsikon alla olevien juttujen suhteen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta