Kirjoittaja Aihe: Missä kaikki ovat?  (Luettu 7303 kertaa)

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #75 : 15.08.22 - klo:19:35 »
Ei tämä foorumi näytä kovin monia kiinnostavan. Pitäisköhän yrittää keksiä jotain muuta…   :( :( :(
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #76 : 15.08.22 - klo:20:31 »
Tämä foorumi alkoi jo yhdeksän vuotta sitten, jotenkin tuntuu mielestäni siltä että kiivaat ja antoisat keskustelut on jo käyty. Ehkä nyt olis aika päästä keskustelemaan kasvokkain oman paikkakunnan uskovien kanssa tai miksei vähän kauempanakin asuvien... jos löytyy halukkaita avoimeen keskusteluun. Tämä on siis minun tämänhetkinen mielentilani.

Poissa HelenaM

  • Viestejä: 643
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #77 : 16.08.22 - klo:12:06 »
En jaksa kirjotella nyt, on muita juttuja. Hyvistä keskusteluketjuista ei ole mielestäni pulaa. Täällä on nytkin hyviä aiheita, mm. Sandian aloittamat Joona-ketju ja Jumalan resepti meille, plus muut.

Poissa Opo

  • Viestejä: 345
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #78 : 16.08.22 - klo:12:53 »
Tärkeysjärjestys asioilla tuppaa olemaan. Vielä on kesää jäljellä, joten siitä nyt nautitaan täysin rinnoin ;D

Paikalla pax

  • Viestejä: 1664
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #79 : 16.08.22 - klo:12:56 »
Olen ollut kuumeessa ja antibiooteilla ja älyttömän puhki ja paha olo. 🤢

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #80 : 16.08.22 - klo:13:19 »
Niin meillähän on viime aikoina ollut hyviä keskusteluja ja rukoustakin.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #81 : 16.08.22 - klo:13:30 »
Mitenkähän sais lisää jäseniä tai miten sais jäsenet kirjoittelemaan?
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #82 : 16.08.22 - klo:13:54 »
Tuskin se on mahdollista. Kukin kirjoittaa jos kirjoituttaa.

Itse en voi ymmärtää ajattelua, että ei oo enää mitään kirjoittamista.
En voi kuvitella ihmistä, joka on jo oppinut kaiken opittavan Jumalan sanasta ja siitä lähtien kaikki on toistoa.

Poissa Malakia

  • Viestejä: 313
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #83 : 16.08.22 - klo:16:11 »
Rauhallista sitä on muillakin kristillisillä foorumeilla. Tämä on aina ollut pienten piirien hommaa.

Erilaisissa facebook-ryhmissäkin on yleenä ns.aktiivit, mutta enemmistö seurailee, jos edes seurailee. Kirjoittamisessa on aina aaltoliikettä, aaltoja ja sitten tyyntä.

Paikalla pax

  • Viestejä: 1664
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #84 : 16.08.22 - klo:16:27 »
Toivottavasti Stiina palaa kirjoittamaan.👍

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #85 : 16.08.22 - klo:17:08 »
Tuskin se on mahdollista. Kukin kirjoittaa jos kirjoituttaa.

Itse en voi ymmärtää ajattelua, että ei oo enää mitään kirjoittamista.
En voi kuvitella ihmistä, joka on jo oppinut kaiken opittavan Jumalan sanasta ja siitä lähtien kaikki on toistoa.
En minäkään.

On muitakin tapoja jakaa asioitaan, ja jakaa luettua Sanaa, kuin kirjoittaminen.



Poissa KeNi

  • Viestejä: 45
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #86 : 16.08.22 - klo:17:58 »
Tervehdys kaikille! Omasta puolestani voin kyllä todeta, olen varsin laiska ollut tänne kirjoittelemaan. Mietinkin, että koskahan täältä minut skipataan ulos passiivisuuden vuoksi. Ehkä olen vuorovaikutuksen puolesta omillani enemmän verbaalisessa viestinnässä kuin näin kirjoittelemalla. Olen kyllä välillä noita keskusteluja lueskellut ja niistä on voinut lukea monia hyviä pointteja.
Itselläni on elämäntilanne sellainen että olen vastikään jäänyt eläkkeelle työelämästä ja ehkä yhtäältä ko. syystä on puhuttelevaa ollut odottamisen teema. Siitähän mm. Raamatussa on lukuisia kohtia..Mm. Ps. 42 on itselleni ollut usein hyvin mieleinen. Siinähän Psalmistia provosoi Herran kasvojen odottamiseen murhe ja levottomuus..Ts. siinä mielessä löydän psalmistin kanssa itsestäni paljon samastumispintaa..Ehkä odottaminen itsellä nykytilanteessa liittyy myös siihen, että mitä elämässä tästä eteenpäin? Jos Herra vielä elonpäiviä ja terveyttä suo, niin kuinka ko. aikaa käytän? En tiedä puhutteleeko ko. teema (odottaminen) muita tämän keskustelufoorumin jäseniä?

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #87 : 16.08.22 - klo:18:40 »
Tervehdys kaikille! Omasta puolestani voin kyllä todeta, olen varsin laiska ollut tänne kirjoittelemaan. Mietinkin, että koskahan täältä minut skipataan ulos passiivisuuden vuoksi.

En ole tehnyt semmoista havaintoa, että joku olisi skipattu passiivisuuden vuoksi. Mutta ehkä sen vuoksi, että kirjoittaa paljon ja on aina oikeassa. Olet mielestäni ihan hyödyllinen täällä. Minut voisi skipata liiallisen aktiivisuuden vuoksi. Tosin en väitä olevani aina oikeassa, vaikka joskus olenkin…   ;)
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Paikalla pax

  • Viestejä: 1664
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #88 : 16.08.22 - klo:19:54 »
Särmikkäät kirjoitukset herättää keskustelua helpoimmin.😅

Poissa ullamaija

  • Viestejä: 203
Vs: Missä kaikki ovat?
« Vastaus #89 : 17.08.22 - klo:08:59 »
Katson joka päivä tämän sivun. Aina ei ole voimia kipuilun ja alakuloisuuden vuoksi kirjoitella. Mukavaa on lueskella toisten saman tien kulkijoiden tekstejä. Jumala teitä kaikkia lempeästi siunatkoon.