Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 65921 kertaa)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #480 : 18.07.21 - klo:17:42 »
Pyydän esirukousta appeni puolesta, joka saattaa olla elämässä elämänsä viimeisiä päiviä.
Rukoilen että hän saa lohdutuksen Jeesukselta  ja että Herra vahvistaa häntä ja antaa toivon.

Jotenkin sisältäni tulee rukous: "Herra kiitos, että olet!"

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #481 : 18.07.21 - klo:17:46 »
Pyydän esirukousta appeni puolesta, joka saattaa olla elämässä elämänsä viimeisiä päiviä.
Rukoilen että hän saa lohdutuksen Jeesukselta  ja että Herra vahvistaa häntä ja antaa toivon.

Jotenkin sisältäni tulee rukous: "Herra kiitos, että olet!"

Rukoilin appesi puolesta.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #482 : 18.07.21 - klo:17:47 »
Kiitos, Paulus.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #483 : 18.07.21 - klo:20:42 »
Rukoilisitteko ystäväni puolesta, jolla on vaikea terveyteen liittyvä tilanne.

Olen rukoillut sandian apen puolesta.
 

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #484 : 19.07.21 - klo:02:44 »
Muistan xyz:n ystävää.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #485 : 19.07.21 - klo:09:07 »
Muistan xyz:n ystävää.

Sama täällä…
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #486 : 19.07.21 - klo:11:30 »
Kiitos.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #487 : 30.07.21 - klo:18:49 »
Kerroin eilen muussa ketjussa foorumilla,mutta sitten poistin, miten tuli mutka matkaan minun uuden työpaikkani suhteen. Joudun elämään asian takia epävarmuudessa ensi viikon loppuun asti.

Epämiellyttävä tilanne, mutta pitää ottaa asiat niinkuin ne tulevat ja selvittää sitten sen.
Olen kiitollinen rukoustuesta.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #488 : 30.07.21 - klo:19:10 »
Kerroin eilen muussa ketjussa foorumilla,mutta sitten poistin, miten tuli mutka matkaan minun uuden työpaikkani suhteen. Joudun elämään asian takia epävarmuudessa ensi viikon loppuun asti.

Epämiellyttävä tilanne, mutta pitää ottaa asiat niinkuin ne tulevat ja selvittää sitten sen.
Olen kiitollinen rukoustuesta.

Muistin asiaasi rukouksessa.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #489 : 30.07.21 - klo:19:20 »
Kiitos.

Poissa Stiina

  • Viestejä: 1074
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #490 : 31.07.21 - klo:12:16 »
Pyydän rukouksessa myös asian selviämistä. Tässä on mielestäni tärkeää ja helppoa rukoilla, että Jumalan tahto tässäkin asiassa saisi tapahtua. Yst.

(Uskominen sitten voi ollakin vaikeampaa.)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #491 : 31.07.21 - klo:16:50 »
Kiitos, Stiina.

Noora Taskinen ja miehensä Seppo Facebookissa ovat todella Jumalan käytössä. Pohjois-Savolainen perhe jota Jumala käyttää esirukouksiin ja rohkaisuun. Kaunista ja yksinkertaista katseltavaa. Tosi ilahduttava juttu. Kaikkea se Herra keksii. Mitä vaan kunhan Hänen rakkautensa tulee esille. :)

Kuuluvat muistaakseni Nilsiän vapaaseurakuntaan.

Eilen laitettuani tuon rukouspyynnön tuli mieleen, että nyt on hyvä aika toteuttaa mistä mainitsin tuolla Vuorisaarna ketjussa: muistuttaa itseäni mitä aiheesta sanotaan Vuorisaarnassa.
Ensimmäisenä tuli mieleen Vuorisaarnasta: ei hiuskarvaakaan katoa Isän sitä sallimatta.

Samalla olin juuri menossa Facebookiin heidän rukoustilanteensa viime minuuteille, koska olin tehnyt muuten sen tunnin töitä. Ensimmäiset sanat olivat Sepolta joka rukoillessaan sanoi:"ei hiuskarvaakaan katoa Isän sitä sallimatta."
Ja miten Pyhä Henki johtaa Herran omia kaikessa että Hänen hyvä tahtonsa tapahtuu.

Tulin hyvin lohdutetuksi. Ja samalla kykenin itkemään kaikkea sitä mitä oli viime viikolla tapahtunut: apen kuolema, hautajaiset, lapset tulivat kotiin 4 päiväksi, ja sitten taas lähtivät eilen aamulla. Se veti surulliseksi ensisijaisesti. Oli niin kiva kun kaksi lasta oli kotona ja oli vilkasta ja meillä oli hauskaa.

Välillä on todella hyvä itkeä. En ole oikein hyvä siinä.

Toinen kummallinen juttu tapahtui iltapäivällä. Sain sähköpostin henkilöltä, joka sanoi työskentelevänsä siellä vankilassa ja asuu myös tässä lähistöllä. Hän siis olisi työkaverini. Hän on siellä melko uusi, viime kevättalvesta lähtien.
Meitä olisi siellä siis kaksi, ja ikävä kyllä molemmat naisia. :-\

Tajusin myös, että tämä nainen on entisen työkaverini vaimo. Miehensä on nuoriso-ohjaajana siellä koululla missä olin vuosikausia.

Hän on nuorempi kuin minä, eikä hänellä ole alan erityiskoulutusta eikä kokemusta.
Varmaan hauska olla siellä tällä hetkellä yksin. ???

HÄN PYYSI TAVATA MINUA TÄNÄÄN. ??? ???
Halusi antaa vinkkejä ennen kuin menen sinne.
Tapaamme tänään lounasaikaan tässä lähistöllä.
Pyysin että jos hän haluaa, voi kertoa pomolle, että minulla on yksi mutka matkassa mikä selviää vasta torstaina.

Häneltä tuli vastasi, että hän ei mieluummin tekisi sitä, koska EI TIEDÄ LUOTTAAKO HÄNEEN VIELÄ.
Kuulumma hallintotasolla on niin paljon politiikkaa kytketty kaikkiin kuvioihin. Tiedän sen entisestä vähäisestä vankilakokemuksestani, mutta tuo vastaus yllätti minut.

Eli pitää olla varovainen kun tapaa tämän henkilön..... ja katsoa missä mennään...

Kaikkea sitä. :-\

Tietty homma tuntuu inhimillisemmältä, kun on tää inhimillinen kontakti, eli se tavallaan tietty auttoi minuakin.
Luulin kuitenkin että olivat tiiminä päättäneet että työkaveri soittaisi minulle. Mutta hän näemmä päätti tehdä sen yksin. Oli löytänyt sähköpostiosoitteeni netistä.








« Viimeksi muokattu: 31.07.21 - klo:17:00 kirjoittanut sandia »

Letsa

  • Vieras
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #492 : 31.07.21 - klo:16:57 »
Rukoilen sandian puolesta. Tämä ajatus tuli mieleen, että mikään ei ole Jumalan lapsen elämässä sattumaa.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #493 : 31.07.21 - klo:17:08 »
Ajattelen samoin. Kiitos, Letsa.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #494 : 31.07.21 - klo:17:37 »
Ai joo vielä yksin mielenkiintoinen tapahtuma oli eilen. Satuin törmäämään erääseen nuoreen mieheen, jonka kanssa pakersimme oikeuden edellyttämän kuntoutuksen kanssa reilu pari vuotta. Hänellä oli työpaikka!!  :)
Oli rohkaisevaa nähdä hänen seisovan omilla jaloillaan.

Jotenkin Herra lohdutti minua paljon eilen.
« Viimeksi muokattu: 31.07.21 - klo:17:45 kirjoittanut sandia »