Kiitos.

Lisäsin kommenttia aiheesta sinne aiempaan viestiin. Teema minkä otit esille, on juuri se mitä itse olen seurannut.
Aiheesta on vaan melko vaikea saada validia informaatiota juuri sen ongelman luonteen takia.

Joitakin aikoja sitten yritin netistä etsiä aiheesta "korruption USAn hallinnossa".
Se oli tosi mielenkiintoinen tutkimusmatka.
Päädyin erittäin asiallisen tuntuiselle sivustolla aiheesta ja mielenkiinnolla lukea. Olin hieman shokissa, kun totesin, että sen koko sivuston teema oli näyttää miten hallitus tuli korruptoituneeksi Trumpin presidenttikauden aikana.

Olin liian läpinäkyvää, että ne sivut oltiin luotu juuri tuota varten.
Pari viikkoa sitten aloitun korruption tutkimisen Korean yhteydessä, mutta päädyin USAn korruptioon ja löysin Wikilinkin aiheesta.
Siellä oli sama: tehtiin selväksi että Trump toi korruption hallitukseen.
Hyvin tarkoitushakuista "informaatiota".
Kuitenkaan ketään toista ei nimetty, ainoastaan Trump yksin.

Korpiman laittama teksti:
[ jotka osaavat paljon paremmin kaiken tämän (eli heillä on *kaikki* Trumpin viat (ja enemmänkin, sillä toisin kuin Trump, he ovat myös tunneTrump] on tietysti vajavainen henkilö, vaikkakin pittoreski ja elämää suurempi: moraalisesti puutteellinen, huolimaton, villi, taipuvainen liioitteluun, vääristelyyn, virheisiin ja niin edelleen ... toisin kuin ammattilaispoliitikot,tusti korruptoituneita poliittisten virkojensa hoitamisessa), mutta sub rosa; kun taas Trumpilla ne ovat avoimesti ja häpeämättömästi esillä). Syy siihen, miksi ihmiset rakastavat häntä - annan teille vihjeen tästä - on se, että toisin kuin *kaikki muut valtavirran julkisessa elämässä toimivat*, hän ei pelkää sanoa hetken mielijohteesta, mitä [piip] hän ajattelee, riippumatta siitä, kuinka paljon ongelmia se hänelle aiheuttaisi ja riippumatta siitä, kuka häviää.
Kaikille on selvää, että Trumpia ei voi kontrolloida. Hän on luonnonvoima. Tämä on hänen vetovoimansa. Hän ei vain välitä siitä, mitä kukaan ajattelee, ei välitä kohteliaan keskustelun rajoista, ei välitä säännöistä, mitä ei saa mainita. Hän sanoo ääneen sen, mitä miljoonat ajattelevat vain itselleen, eivätkä koskaan kerro kenellekään, etteivät he tuhoutuisi. Näin hän antaa äänen äänettömille.
Äänettömät lukevat tämän tai tuon viimeisimmän päivittäisen hulluuden, joka tulee Beltwayn, Hollywoodin tai heidän paikallisen lukionsa sisältä, ja ajattelevat: "Hetkinen, tämä on hullua, mutta odottakaa vielä, sillä jos sanon kenellekään, että tämä on hullua, minut saatetaan tuhota ja lapseni kanssani, joten on parempi olla hiljaa." Trump vain sanoo sen. Näin hän vapauttaa poliittista energiaa massiivisen, syvän, läpitunkevan kognitiivisen dissonanssin lievittämiseksi. Ihmiset, jotka ovat jo vuosia ajatelleet: "Ei, hetkinen, tämä on hullua, mutta minun on parempi pitää suuni kiinni", kuulevat hänen sanovan sen, mitä he olisivat halunneet pystyä sanomaan, ja he reagoivat siihen jollakin ilon kaltaisella tavalla. Vapautuminen on niin voimakasta.
Juuri tuo Trumpin persoonan erilaisuus ja hänen kontrolloimaton rohkeus on hänen vetonaulansa.
Ja hänen presidenttikautensa taloudelliset ja poliittiset tulokset kyllä antavat hänelle lisää uskottavuutta.
Olen myös täysin ällistynyt miten hän ei ole ihmisenä murtunut sen hirveän painostuksen ja hyökkäysten takia.