Niin, oudolta se näyttää.
Mutta ymmärrän Trumpin vetovoiman. Itsekin olen mennyt helppoon.
Ja kun katsoo mm. hänen perhettään, melko kivan perheen hän on onnistunut kasvattamaan. Ja hän ollut vuosikymmeniä johdonmukaisesti sama poliittisilta ajatuksiltaan, kun häntä on aiheen tiimoilla haastateltu 80 luvusta nykypäivään. Sama maalaisjärkinen liikemiehen ajattelu.
Hän yksinkertaisesti puhuu maalllikkojärjen mukaan politiikasta ja taloudesta ja pyyhkii kaiken vastustuksen läpi kuin jyrä.
Eli siinä sivistymätön käytös jää pikkuasiaksi kaiken sen edessä mitä demarit nykyään edustaa. Onhan se nyt nähty viimeisen 4 vuoden ajan.
Mutta kukaan demareista ei ota esille sitä, että USA oli paljon vakaampi taloudellisesti ja poliittisesti Trumpin kaudella.
Ja yksi iso asia on, että hän ei tule Washingtoniin pesiytyneiden rahakkaiden poliitikkojen porukasta.
Trump kutsuu niitä suo-olioiksi, jotka pitää huuhtoa pois.

En osaa sanoa, ketka todennäköisemmin äänestävät Trumpia, ne rajat ovat mielenkiintoisella tavalla hälvenneet.
Demareita kannattaa rahakas rannikoiden eliittiporukka, se on tullut selväksi.
Siksi en haluaisi itse asiassa asua tämän maan reunalla.
Tosin New Hampshire on konservatiivista aluetta.
Mutta Trumpilla ei ole samanlaista poliittista valtaa kuin näillä suon asukkailla. Eli joko kansan syvät rivit ja Trump voittavat vaalit.
Tai sitten häviävät.
Eräs kaveri 2016 sanoi mulle, että USA ei ole valmis naispresidentille, ei Hillary Clinton tule voittamaan.
Eli se saattaa olla ainoa valtti Trumpille, että demareista ei kaikki miehet halua naispresidenttiä.

En pidä siitä, että Trump on mielistellyt kristittyjä. En luota hänen kristillisyyteensä.