Kirjoittaja Aihe: Miksi murehdit minun sieluni  (Luettu 1590 kertaa)

Poissa Karina-lile

Miksi murehdit minun sieluni
« : 26.10.24 - klo:23:00 »
AHDISTAA 😪😪 AHDISTAAKO SINNUUKIN YSTÄVÄ 🤔😪

*Miksi murehdit minun sieluni ja olet minussa niin levoton..*

Eikö Isä jo lähettäisi Poikaansa hakemaan meitä KOTIIN 💖🙏🏻

* Minun turvani on ikiaikojen Jumala,
minua kannattavat iankaikkiset käsivarret*

Poissa Opo

Vs: Miksi murehdit minun sieluni
« Vastaus #1 : 27.10.24 - klo:10:43 »
Jumalalla on tiedossaan päiviemme määrä. Häneen luottaen käymme välillä kivistä ylämäen polkua, välillä tasamaata. Jos kuljemme viettorinnettä, siihenkin voimme kompastua. Uskomme, että Hyvä Paimen on meidän jokaisen kanssa ahdistuksen aikoinakin.

Poissa pax

« Vastaus #2 : 27.10.24 - klo:13:55 »
Kannattaa hakea lääkäriltäkin apua jos kärsii voimakkaasta ahdistuksesta, ei ole hyväksi keholle.

Poissa Karina-lile

« Vastaus #3 : 27.10.24 - klo:14:21 »
Kannattaa hakea lääkäriltäkin apua jos kärsii voimakkaasta ahdistuksesta, ei ole hyväksi keholle.

Hyvä Pax...tarkoitan tätä tämän hetken maailman tilannetta
Missä elämme juuri nyt ...

EI ole kyse terveydentilastani eikä syytä lääkäriin menoa.

Miulla on SUURI LÄÄKÄRI, johon olen saanut luottaa ja turvautua jo liki 70 vuotta !!  Suurta Jumalan rakkautta ja Armoa 🙏🏻🙏🏻♥️

Ahdistus meillä Herraan uskovilla on sen tähden,  kun näemme   mihin suuntaan kansakunnat ovat menossa..
...sotia sotia aina vain lisää..

Meidän kristittyjen, uskovien, Israelin Pyhään Jumalaan
uskovien,  on herättävä huutamaan Jumalan puoleen
että maailman johtavat kansakunnat johtajiensa kanssa, kääntyvät pois turmion tieltä ja kääntyvät elävän Jumalan puoleen,
Häneltä vain ja ainoastaan tulee vastaus maailman rauhaan.

Tämä ja juuri nämä asiat ovat ahdistavia kaikenikäisille,

JEESUKSEN  toinen tulemus on lähellä.

Merkkinä siitä, että * kansakunnat nousevat Israelia..vastaan..*  ennustusten mukaan.

Se aika on NYT.

Poissa Karina-lile

« Vastaus #4 : 27.10.24 - klo:14:30 »
Jumalalla on tiedossaan päiviemme määrä. Häneen luottaen käymme välillä kivistä ylämäen polkua, välillä tasamaata. Jos kuljemme viettorinnettä, siihenkin voimme kompastua. Uskomme, että Hyvä Paimen on meidän jokaisen kanssa ahdistuksen aikoinakin.

Hyvä Opo ..ajattelepa syvällisemmin  mitä alotuksessani tarkoitan..

Lue mielellään kirjoitukseni Pax -nimimerkilke ohessa..

Herra Siunatkoon Sinua 🙏🏻🙏🏻

* lile<3

Poissa Opo

« Vastaus #5 : 27.10.24 - klo:14:37 »
Kiitos opastuksesta. Kyllähän tämä maailmanaika ahdistaa ja herkille ihmisille voi olla rankkaakin. Eivät tähän lääkärien keinot auta, vaikka monet sieltä apua hakevatkin.

Poissa pax

« Vastaus #6 : 27.10.24 - klo:14:48 »
No niin, ahdistusta voi olla monenlaista, hyvä että tuli selvitys mistä on kysymys.

Poissa Karina-lile

« Vastaus #7 : 27.10.24 - klo:14:50 »
Kiitos opastuksesta. Kyllähän tämä maailmanaika ahdistaa ja herkille ihmisille voi olla rankkaakin. Eivät tähän lääkärien keinot auta, vaikka monet sieltä apua hakevatkin.

Precis, juuri nuin on maailman tilannetta NYT.

Kostonhenki on kova, eskaloituminen tilanteissa saa hirvittäviä seurauksia.

Siviiliväestöä tuhotaan, tuskaa ja ahdistusta lisätään..suuret määrät joutuvat lähtemään turvaa hakemaan..joka tänne pohjoismaihin..

Erikoisesti hirvittävää,  miten lapset jäävät orvoiksi ja perheet menettävät lapsiaan ja nuoriaan..

Siksi nousee kysymyts:
Kuinka kauan 😪 milloin tulee loppu...

Ja HERRAN PÄI KOITTAA 🙏🏻 VAPAUTUKSEN PÄIVÄ HÄNERN USKOVILLE.

TULE HERRA JEESUS 🙏🏻

Poissa Karina-lile

« Vastaus #8 : 27.10.24 - klo:14:55 »
No niin, ahdistusta voi olla monenlaista, hyvä että tuli selvitys mistä on kysymys.

Ystävä Pax...

..luulin että uskovana oisit ymmärtänyt  mistä ahdistuksesta
on kysymys 🤔  hyvä, että, ymmärsit ja luulenpa,  etten ole ainut   joka kokee ahdistusta...

Viime päivinä
olen tavannut monia uskovaisia nuoria, joille tämän hetken maailman epävakaa tilanne tuottaa Suurta ahdistusta ja tuskaa..pelkoa.. 😪😪😪

Täysin inhimillistä

Poissa sandia

• Ylläpitäjä
« Vastaus #9 : 27.10.24 - klo:15:11 »
On myönnettävä, että minäkin jäin vähän epäilevälle kannalle, miten tulkitsisin aloituksesi.
Tuli mieleen joko maailman tilanne tai sitten henkilökohtainen ahdistus, mutta en ollut varma, mihin viittaat.

Tietty ne voivat myös olla yksi ja sama asiakin.

Jotenkin ihmettelin, että ei ainakaan päällisin puolisin uutisissa mietitä suuren sodan mahdollisuutta. Ovatko hekin peloissaan.  ???

Tosin pelko ei tietty sinänsä auta mitään. Uskovana ajattelen, että on kai paras ikäänkuin vapaaehtoisesti oltava valmis luopumaan normaalitilasta, jos niin käyn ja sitten vain luottaa, että Herralla on kaikki hallinnassa.

Tuo, että pohjoiskorealaisia sotilaita on saapunut Venäjälle auttamaan sitä hyökkäämään Ukrainaa vastaan, on yksi..hmm, kummallinen uutinen. :-\

Jotenkin toivoo, että he eivät tulisi toimeen venäläisten kanssa, mistä on jo hieman tullut tietoa, tai sitten, he eivät totu paikallisiin olosuhteisiin, joutuvat riitoihin venäläisten kanssa tai sitten yrittävät karata länteen.
« Viimeksi muokattu: 27.10.24 - klo:15:17 kirjoittanut sandia »

Poissa Kahvipapu

• Kristuksen tähden houkka
« Vastaus #10 : 27.10.24 - klo:15:26 »
Itse valvoin yhden yön Israelin tilanteen vuoksi. En tahallani, mutta illan uutiset saivat aikaan sellaisen levottomuuden, ettei uni tullut. Minulle eräs ystävä sanoi, että "Herra kyllä huolehtii Israelista", mikä toki on totta. Tuli vain itsellekin sellainen fiilis, että on kuin lopunajan meininki. Onko sitten todella, sitä en tiedä. Maailma on mennyt hullummaksi, mitä se on hetkeen ollut, ja kyllähän se ahdistaa. Ihmisiä tässä kuitenkin vain ollaan.
Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi (1. Kor. 1: 25).

Janne

• Vieras
« Vastaus #11 : 27.10.24 - klo:15:43 »
Nyt kun paljon tapahtuu ,niin evankeliumi tavoittaa hyvin ihmisiä ja tuo toivoa ja lohtua. Esimerkiksi Suomessa varsinkin nuorissa moni on tullut uskoon erityisesti pojat ja nuorehkot miehet-

Janne

• Vieras
« Vastaus #12 : 27.10.24 - klo:15:47 »
Pitää myös muistaa, että mikään tapahtuma ei tule Jumalalle yllätyksenä. Eli tavallaan mennään ikään kuin uraa pitkin - vähän kuin juna raiteilla Jumalan näkökulmasta katsottuna. Ei Herra ole yllättynyt maailman menosta.

Poissa pax

« Vastaus #13 : 27.10.24 - klo:15:55 »
Ei kannata antaa valtaa ahdistukselle, Jumalan tiedossa on ajat ja raja, toivottavasti maailman kohinat laantuu.🙏

Omassa henkilökohtaisessa ollut ahdistusta ja surua, elämä on välillä epistä.Surusta ei voi tehdä parannusta.

Poissa Marjatta

« Vastaus #14 : 27.10.24 - klo:16:32 »
Minua ei ahdista.
Seuratessani maailman tilannetta on se vienyt rukoukseen.
Israel ja vainottu seurakunta on lähellä sydäntäni. Toki oma Suomen maamme sekä Ukraina jne.

Mitä luen, näen ja kuulen on niissä asioita joita Herralle tuon. Sama koskee Raamattua lukiessani.
Paljon on rukoustehtävää.

Murheellista on, kun Suomessa on laitettu syrjään Jumala, se jos mikä on vienyt nuoremme  mielenterveys- ym. ongelmiin ja etsimään  ahdistukseensa helpotusta mm. huumeista.

On armoa, kun saa nostaa heitä Herran Jeesuksen eteen, Hän sitten tekee Henkensä kautta sitä, mihin emme ihmisinä pysty.