Kirjoittaja Aihe: Puhelinongelmia  (Luettu 15503 kertaa)

Poissa Paulus

• "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Puhelinongelmia
« Vastaus #30 : 03.12.24 - klo:10:37 »
Puhelinongelmat vain jatkuvat. Ostin hiljattain Doron peruspuhelimen. Tulostin netistä siihen käyttöohjeen, josta tuli 60 kpl A4-kokoista sivua  :-[ Kun sitä olen lukenut, niin en ole paljoakaan ymmärtänyt.  >:(

Sain tyttäreltäni juuri viestin, joka liittyi asiaan, jonka hän oli hoitanut. Olisin kiittänyt häntä tekstiviestillä, mutta enpä osannutkaan vastata. Se verran onnistuin kiittämään, että sain alkuun kolme kirjainta ihan oikein, siis Kii. Sitten alkoi tulla muuta höpinää, josta ei mitään järkevää syntynyt. Voisiko joku kertoa, mitä olen tehnyt väärin? Pitääkö näppäilyyn lisätä taukoja kirjainten väliin, vai mitä pitäisi tehdä, että saisi tekstin oikein ja luettavaksi?

Tämmöistä kyselee tollo pappa 83 ja puolivuotias.  :'(
« Viimeksi muokattu: 03.12.24 - klo:10:48 kirjoittanut Paulus »
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Malakia

Vs: Puhelinongelmia
« Vastaus #31 : 03.12.24 - klo:15:05 »
Se verran onnistuin kiittämään, että sain alkuun kolme kirjainta ihan oikein, siis Kii. Sitten alkoi tulla muuta höpinää, josta ei mitään järkevää syntynyt. Voisiko joku kertoa, mitä olen tehnyt väärin?

Kuulostaa siltä, että puhelimessasi on ns. ennakoiva kirjoitusasetus, eli puhelin olettaa sinun kirjoittavan jonkin sellaisen sanan mitä et itse asiassa ole....esim. jos haluat kirjoittaa ; hirvi oli kiimassa, mutta puhelin "ymmärtää" väärin ja tarjoaa hirvi oli kiilltävä jne.

Monet tykkäävät käyttää ennakoivaa kirjoitusasetusta, minä en , pidän sitä ärsyttävänä, enkä sitä siis käytä.

Katso puhelimesi asetuksista..

1.Vaitse "valikko"
2.Asetukset
2.Aktivoi valitsemalla Päälle tai poista käytöstä valitsemalla Pois.

Toivottavasti saat puhelimen toimimaan