Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 19780 kertaa)

Poissa xyz

Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #180 : 30.12.18 - klo:17:26 »
Olen rukoillut Andromedan miehen ja Andromedan itsensä puolesta.

Poissa Andromeda

« Vastaus #181 : 31.12.18 - klo:15:26 »
Sydämeni pohjasta kiitos teille kaikille puolestamme rukoilleille!! Mies kävi aamulla magneettikuvassa, varjoainekuvassa ja röntgenissä. 2 eri neurokirurgia on sitä mieltä, että kyseessä tosiaan on tulehduspesäke eikä kasvain. Pesäke on tällä hetkellä 2cm:n kokoinen ja on hieman kasvanut perjantaista kun antibiootit eivät vielä ole ehtineet tehota. Sairaalassa mies tulee vielä olemaan pitkään ja antibioottikuurikin kestää vähintään puoli vuotta, mutta pääasia on ettei miehelläni ole syöpää. Tästä sen opin, että uskonveljien ja -sisarten esirukoukset ovat voimallisia, ja Isä auttaa hädän hetkellä. Rukouksenne auttoivat minuakin niin paljon että koko eilisillan ja viimeyön minulla oli valtava ja syvä rauhan tunne sisimmässäni. Sanat eivät todellakaan riitä kertomaan kuinka kiitollinen teille olen. Kiitos ja kunnia myös Isälle joka voimallaan käänsi asian parhain päin. Siunausta teidän kaikkien vuodenvaihteeseen; rukoilen puolestanne ja kiitän Isää teistä kaikista  :)!
Jumalan armo on sillan ja veden välissä
-Augustinus

Poissa xyz

« Vastaus #182 : 31.12.18 - klo:15:47 »
Kiitos taivaalliselle Isälle Andromedan ja hänen miehensä saamasta avusta.

Poissa sandia

• Valvojat
« Vastaus #183 : 01.01.19 - klo:23:48 »
Yritän muistaa rukouksin Andromenda miestä joka ilmeisesti kuitenkin on melko sairaana. Oma mies oli samantapaisissa tilanteissa tasan vuosi sitten, kun hänen selkäleikkauksensa alue tulehtui noin 2 viikkoa leikkauksen jälkeen. Se oli rankkaa. Päivä kerrallaan mentiin, tyttären kanssa hoidettiin taloutta ja avustettiin iskää kykyjemme mukaisesti. Hänellä oli sellainen letku käsivarresta sydämen alueelle mitä kautta hän pumppasi kolme kertaa päivässä antibioottia ja sen kanssa jotain mikä auttoi prosessia. Vajaa puoli tusinaa isoa nesteruisketta jonossa joka kerta. Pikkuhiljaa onneksi alkoi parantua. Selkäleikkaus ei ole edes vielä nyt täysin parantunut. Toivotaan että paranee ettei tarvii uusintaleikkausta.

Sitäkin voi rukoilla.

Herra jätän Andromedan puolison eteesi ja koko heidän perheensä. Olen heidän kanssaan ja näytä huolenpitosi. Herra samalla rukoilen oman mieheni selän puolesta. Tuomme kaikki tilanteet sinun eteesi.

Poissa Andromeda

« Vastaus #184 : 02.01.19 - klo:15:55 »
Kiitos sandia  :). Minä rukoilen miehesi selän puolesta; Herra korjaa ja parantaa. Hän auttaa, sillä hän on hyvä ja rakastava  :).
Jumalan armo on sillan ja veden välissä
-Augustinus

Poissa sandia

• Valvojat
« Vastaus #185 : 03.01.19 - klo:22:23 »
Kiitos Andromeda. Pidetään miehiä rukouksessa.
Eilen luin evankeliumeista kohdan, tai siis se oli osa lukemaani kokonaisuutta, mutta nämä sanat tulivat esille: "hänen kävi sääliksi heitä ja hän paransi heidät".

Jeesus, Jumalan Poika, näki ihmisten huolen ja hädän ja hänen kävi sääliksi heitä ja auttoi heitä.