Kiitos, Soltero, että kerroit tuon. Oli todella kaunista ja rohkaisevaa kuulla tuo. Kiitos Herralle !
Minullekin tapahtui jotain ihmeellistä tänään.
Meillä täällä uudessa talossa oli iso ongelma kun traktori ei lähtenyt liikkelle ja todella tarvitsimme sitä ajotiemme huoltoon tänään!
Mies oli hyvin turhautunut ja surullinen.
Minulle tuli mieleen, että nyt meidän pitää antaa kaikki Herralle ja sanoin miehelle, että rukoillaan.
Pyysin Herralta anteeksi sitä, että emme olleet ollenkaan kivoja toisillemme eilen ja minäkin oli vihainen ja kiukkuinen.
Pyysin sitä rukouksessa miehen kanssa anteeksi ja kiitin Herraa, että hän on antanut tämän kauniin haasteen tämän talon ja maaston suhteen. Ajattelen että Herra antoi meille tämän "seikkailun" ja se on niinkuin Herralta haaste meille oppia olemaan kunnolla toistemme kanssa ja yhdessä ratkaisemaan Herran kanssa tilanteita.
Pyysin myös apua niissä haasteissa missä koimme avuttomuutta.
Mies ilahtuneena kiitti yhteisestä rukouksesta. Mutta kysyi mitä tarkoitin kiukuttelusta eilen illalla. Sanoin, että tarkoitin itse asiassa kun iltapäivällä tänne ajaessamme olimme vihaisia toisillemme. Ahaa, sanoi mies, ja ehdotti, että ehkä minun pitäisi lähettää selventävä memo Jumalallekin, että mihin viittasin.

Traktori lähti käyntiin ja siellä mies nyt siivoaa jyrkkää ajotietä.
https://youtube.com/shorts/okaNGgk3D9Q?si=ZHPat7ovW4fiTF-lSiinä rukousvastaus