Kirjoittaja Aihe: YHDISTETTY: David Herzog yms.  (Luettu 91338 kertaa)

Poissa Paulus

• "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: YHDISTETTY: David Herzog yms.
« Vastaus #225 : 15.06.14 - klo:16:09 »
Nyt on ilmestynyt tarkennettu esiintyjä kesän Herzog-tapahtumaan. http://www.gne.fi/  Mitähän Asko Tynjälä tuollaisissa ympyröissä tekee?

Olihan siellä muitakin tuttuja nimiä, jonkun olen tavannutkin. Kerran oli tilaisuudessa, jossa Pauli Kemi (ent. Rantaniemi) näytteli Saatanalle kengänpohjia. Ihmettelen, että Tynjälä on mukana. Ei ole kuitenkaan seurakunnat hirveästi innostuneita täsä kuuluisuudesta.

Juonto: Mika Jantunen & Mikko Laitinen.
Puheet: Martti Ojares, Veijo Piipponen, Aulikki Hartikainen, Håkan & Pia Westergård, Asko Tynjälä, Glory Backman, Pauli Kemi, Päivi Heikkilä, Timo & Maarit Aroheinilä, Seppo Pehkonen, Peter & Pia Hackzell, Ibe Joseph (Nigeria), Martti Falck, Martti & Saara Immonen, Heikki Hilvo, Veikko Lipponen.
Ylistys: Jani Pellikka band.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Paulus

« Vastaus #226 : 01.07.14 - klo:11:26 »
"Minä käsken ja vapautan yliluonnollisen taloudellisen moninkertaistumisen enkeleitä vapautumaan. Jeesuksen nimessä! … Minä vapautan yliluonnollisen tuottavuuden enkelit toimimaan pankkitileillä, taskuissa, työssä."

– David Herzog

Uskooko tuota monikaan. Saapas nähdä…
Lainaus
—   Thomas Sowell

Poissa Paulus

Lainaus
—   Thomas Sowell

Poissa Paulus

« Vastaus #228 : 23.07.14 - klo:18:32 »
Tänään oli One Way Missionissa teemailta, jossa Aki Miettinen, Esa-Pekka Mattila ja Tapani Suonto (kolme OWM:n puhujaa) ottivat kantaa tähän aiheeseen. Kehottivat ihmisiä olemaan menemättä kuuntelemaan Herzogia. Kehottivat ihmisiä myös varoittamaan ystäviään menemästä Herzogin tilaisuuksiin. Kertoivat mm. että YouTuben Kundaliinivaroitus-videota kannattaa ihmisille näyttää.
Lainaus
—   Thomas Sowell

Jees-mies

• Vieras
« Vastaus #229 : 26.07.14 - klo:10:26 »
Tänäänhän SE suuri tapahtuma sitten alkaa. Onko foorumilaisia lähdössä tarkkailemaan menoa?

Poissa Natanael

• Matkalla
« Vastaus #230 : 26.07.14 - klo:11:19 »
Olin aikeissa kysyä gne.fi -sivuston välityksellä Mika Janhoselta, että mitä kautta kuollut kannattaa tuoda stadionille. Kun lähettelin viestiä, ruudulle tuli erikoismerkkejä. Olen sellainen äärimmäisyyksien ihminen, että, jos kuolleen vienti sinne olisi minulle oikeasti mahdollista, toteuttaisin sen. Mitenköhän tuore vainajan pitää olla tullakseen kuolleista herätetyksi? Kävisikö luuranko? Kuulin tapauksesta täällä päin, jossa yritettiin herättää kuollutta poikaa henkiin.

Poissa Mice

« Vastaus #231 : 26.07.14 - klo:11:29 »
Olin aikeissa kysyä gne.fi -sivuston välityksellä Mika Janhoselta, että mitä kautta kuollut kannattaa tuoda stadionille. Kun lähettelin viestiä, ruudulle tuli erikoismerkkejä. Olen sellainen äärimmäisyyksien ihminen, että, jos kuolleen vienti sinne olisi minulle oikeasti mahdollista, toteuttaisin sen. Mitenköhän tuore vainajan pitää olla tullakseen kuolleista herätetyksi? Kävisikö luuranko? Kuulin tapauksesta täällä päin, jossa yritettiin herättää kuollutta poikaa henkiin.

Mietin juuri äsken ihan samaa asiaa!
Ajattelin, että jos minulla olisi vaikka jonkun sukulaisen tuhkat uurnassa, niin stadion kutsuisi. Toisaalta ensin pitäisi olla aika varma siitäkin, että se sukulainen haluaisi tulla herätetyksi. Mutta ei kai Jumala edes herättäisi ilman tarkoitusta.
En silti näe mitään syytä sille, etteikö Jumala pystyisi herättämään tuhkattuakin.
Ihmisroska

Poissa Natanael

• Matkalla
« Vastaus #232 : 26.07.14 - klo:11:45 »
En ymmärrä olleenkaan miksi uskovaiset haluavat herättää kuolleista uskovaisia. Eivätkö he uskokaan siihen mihin he sanovat uskovansa? Tiedossani on kaksi kuolleista herättämisyritystä.

Poissa Natanael

• Matkalla
« Vastaus #233 : 26.07.14 - klo:11:59 »
En ymmärrä olleenkaan miksi uskovaiset haluavat herättää kuolleista uskovaisia. Eivätkö he uskokaan siihen mihin he sanovat uskovansa? Tiedossani on kaksi kuolleista herättämisyritystä.
Suvun piirissä, laajasti ajateltuna, oli vanha ja uskovainen mies, joka todettiin kuolleeksi ja heräsi henkiin ilman mitään erikoisrukoiluja - minulla ei ole mitään lääketieteellisiä todisteita asiasta - vähintäänkin, joku kuolemanrajakokemus oli kyseessä. Hän sanoi käyneensä taivaassa ja sanoi kaipaavansa sinne takaisin. Hän ei pystynyt kokemuksestaan tarkasti puhumaan, mutta jotain kaunista hän kuvaili. Muistelen, että hän alkoi itkeä aloittaessaan kertomaan asiasta. Tuosta tapauksesta on kymmeniä vuosia. En muista miten kauan tuo mies eli sen jälkeen. Itse olin pikkupoika siihen aikaan.
« Viimeksi muokattu: 26.07.14 - klo:12:02 kirjoittanut KnutL »

Poissa Paulus

« Vastaus #234 : 26.07.14 - klo:13:45 »
Suvun piirissä, laajasti ajateltuna, oli vanha ja uskovainen mies, joka todettiin kuolleeksi ja heräsi henkiin ilman mitään erikoisrukoiluja - minulla ei ole mitään lääketieteellisiä todisteita asiasta - vähintäänkin, joku kuolemanrajakokemus oli kyseessä. Hän sanoi käyneensä taivaassa ja sanoi kaipaavansa sinne takaisin. Hän ei pystynyt kokemuksestaan tarkasti puhumaan, mutta jotain kaunista hän kuvaili. Muistelen, että hän alkoi itkeä aloittaessaan kertomaan asiasta. Tuosta tapauksesta on kymmeniä vuosia. En muista miten kauan tuo mies eli sen jälkeen. Itse olin pikkupoika siihen aikaan.

Niin sanottuja rajatilakokemuksia on aika runsaasti, mutta aika ymmärrettävistä syistä niitä kokeneet eivät ole niistä kaikille toitottamassa. Tässä  tapaus n. 30 vuoden takaa.

http://www.sana.fi/sana/haastattelut/arkisto/on_tultava_pieneksi_voidakseen_kokea_suuria

Mutta mitä sanotte siitä, että "kuollut" on tehnyt matkaa pari tuhatta kilometriä 20 minuutin sydänpysähdyksen aikana? Tiedän tällaisen tositapauksen.
Lainaus
—   Thomas Sowell

Poissa Adina

« Vastaus #235 : 26.07.14 - klo:19:21 »
http://jirinieminen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/172650-terveisia-david-herzogin-keikalta-olympiastadionilta

Tuolla blogisti epäilee että järjestäjä jää velkoihin. Stadionilla ollut hänen mukaansa 15 000 tuhannen sijasta n. 150 ihmistä.
Kol. 3:2

Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

Poissa Mice

« Vastaus #236 : 26.07.14 - klo:19:40 »
On siellä nyt paljon enemmän. En osaa arvioida paljon. Pitkä uhripuhe oli juuri ja parantumisten vastaanottamista opetetaan nyt.
Ihmisroska

Poissa Adina

« Vastaus #237 : 26.07.14 - klo:20:00 »
Jaa...ihmiset ovat sittenkin päättäneet mennä sinne :-\
Kol. 3:2

Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

Poissa Mice

« Vastaus #238 : 26.07.14 - klo:20:14 »
Johanna Tukiainen kävi lavalla todistamassa maksansa parantuneen.
Ihmisroska

Poissa Natanael

• Matkalla
« Vastaus #239 : 26.07.14 - klo:20:17 »
Surullisen paljon näyttää olevan siellä väkeä.