Sain Jumalta rukousvastauksen tai avun, miten sen nyt muotoilisi.
Olin hädissäni lapseni puolesta kuten äideillä on tapana hermoilla🥺. Huusin sydämessäni apua Jumalalta ja apu tuli ja rauha. Hän puhui sanansa kautta, älkää mistään murehtiko vaan saattakaa pyyntönne Jumalalle kiitoksen kanssa. Toiseksi hän muistutti minua tiedonsanoista jonka minulle toi -90 luvulla ihmisen jautta joka ei tuntenut minua eikä tiennyt onko minulla edes lapsia.
Yhtäkkiä vaan nämä laskettiin kuin tarjottimella ja syvä tuska ja huoli poistui.
Kiitos oikein paljon hyvä Jumala🙏
Minulla on ollut hyvin samantapaisia kokemuksia. Eli uskaltaisin sanoa, että tiedän mistä puhut.

Itse asiassa marraskuussa minulla oli vähän samanlainen kokemus, missä Herra ikäänkuin näytti, että hän pitää huolen.
Töihin ajaessani Herra jotenkin ilmaisi, että hänellä on hyvä suunnitelma tästä eteenkin päin elämässäni eikä siksi tarvitse pelätä. En ollut siinä vaiheessa päättänyt lähteä töistä, eli en osannut tehdä asian suhteen päätöstä mihinkään suuntaan.
Ja siinä tilanteessa Herra ikäänkuin näytti että hän johtaa tästä eteenkin päin. Tuli iloinen turvallinen mieli.
Se oli juuri se päivä milloin annoin tiedoksi, että aion lähteä pois joulukuun viimeisenä päivänä. Mutta tuon kokemuksen aikana minulla ei ollut minkäänlaista aikomusta irtisanoutua sinä päivänä.
Sitten tapahtui jotain sellaista töissä, mikä minusta näytti ikäänkuin jäävuoren huipulta sen suhteen, että asiat eivät ole ikäänkuin mallillaan sen organisaation suhteen. Tunnin sisällä siitä irtisanouduin. Olin tekstannut miehelle: "voinks mä lähteä joulukuun lopussa?
Mies vastasi:"yes".
Minä: "kiitos"
Mies: "ole hyvä"
Tietenkin se oli asia, mikä oli jo muhinut, mutta minulla ei ollut rohkeutta tai viisautta tehdä valintaa. Herra sitten laittoi niinkuin nokkosia hännän alle (vanhanaikainen ilmaisu).
Vasta myöhemmin tajusin, miten Herra oli jo minulle puhunut sinä aamuna siitä, että hän johtaa minua ja pitää huolen tästä eteenkin päin.