Juttu nuorten uskosta ja sosiaalisesta mediasta, Jeesuksesta tuli influensseri: https://yle.fi/a/74-20200323
Elias Mustonen etsi ja löysi uskon somesta. Nykyisin hän julkaisee itsekin suosittuja uskonaiheisia videoita. Jeesus on hänelle rohkean miehen roolimalli.
Itse olen vähän antiikkinen, enkä ole mukana näissä uudemmissa sosiaalisissa medioissa.
Vaikka en enää kerro itsestäni paljon mitään facebookissa ja olen varmaan ärsyttänyt FB kaverit laittamalla videoita missä on tämän maan tilanteista ilman, että mainostan ketään politiikkoa. Silti videoiden sisällöt selvästi ilmaisevat kantani asioihin, kuten laiton siirtolaisuus, ja siitä seuraavaa lisääntynyt rikollisuus.
Tuon ohella olen huomannut, että siellä on todella hyvin paljon hengellistä sisältöä nykyään ja hyvää sellaista.
Tänään laitoin hyvin vakuuttavat nuoren miehen todistuksen uskoon tulosta. Laitan sen julkisesti, eli jos joku etsii minut Facebookista, näkee sen ja muutakin mitä olen laittanut julkisesti.
Olen vaikuttunut siitä hengellisestä sisällöstä mitä siellä on. Ilmeisesti Herra todella johtaa uskovia kertomaan Hänestä ja Jumalan sanasta.